شناسهٔ خبر: 42679698 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تدوام وضعیت هشدار در البرز/10 بیمار کرونایی دیگر جان باختند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه روند شیوع به بیماری کوید 19 در البرز روند افزایشی دارد، گفت: طی 24 ساعت گذشته 10 بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست دادند.

صاحب‌خبر -

محمد فتحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان البرز، گفت: از دیروز تا امروز ۲۸شهریور  - ۹۱ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: مجموع کل  موارد بستری شامل (قطعی ، محتمل و مشکوک) ، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۶ هزارو ۸۶۴ نفر  می‌باشد.

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۴۸۲ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک )، در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ، ابتلای  ۲۱۸ نفر به بیماری  کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته 10 بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به   ۱۰۵۷ نفر رسیده است.

این مقام مسؤول در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۵ هزار و ۳۱۶ نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ج

نظر شما