شناسهٔ خبر: 42679581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه دیباج:

پروژه‌های نیمه تمام دیباج مورد توجه مسئولان قرار داشته باشد

دامغان- امام جمعه دیباج با تاکید بر توسعه اقتصادی و عمرانی این شهر، گفت: دیباج طرح‌های نیمه کاره زیادی دارد که تکمیل آنها می‌بایست مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام حسین قریب بلوک در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دیدار اخیر خود با فرماندار جدید دامغان در راستای بررسی وضعیت دیباج و تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهر، بیان کرد: رفع مشکل صدا و سیما در منطقه، نگاه ویژه به کشاورزان و دامداران، مشکلات آموزش و پرورش، تبدیل دیباج به سمت گردشگری مذهبی و نگاه به ظرفیت‌های آب و هوایی و وجود مناطق بکر گردشگری از موضوعاتی است که می‌بایست مسئولان دولتی استان و شهرستان دامغان به آن تاکید داشته باشند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام زیادی در دیباج است که در این دیدار خواستار تکمیل آنها برای تحقق توسعه شهری شدیم، بیان داشت: دیباج ۷۷ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم به انقلاب تقدیم کرده و از سوی دیگر کمک‌های مومنانه مردمی، وجود سه مسجد فعال، تأسیس حوزه علمیه، وجود جامعه القرآن، پروژه‌های نیمه تمام مصلی نماز جمعه و پروژه آستان مقدس امامزاده محمد دیباج از مهم‌ترین امتیازات فرهنگی، مذهبی و اجتماعی این شهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهر دیباج در ۵۵ کیلومتری شمال شهرستان دامغان واقع و پنج هزار نفر جمعیت دارد و شغل مردم این شهر دامداری و کشاورزی است.

نظر شما