شناسهٔ خبر: 42678973 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طرح «اهدای خون به نیت شهدای قم» اجرا می‌شود

طرح «اهدای خون به نیت شهدای قم» با عنوان «شهیدان زنده‌اند و زندگی می‌بخشند» هم زمان با هفته دفاع مقدس در قم اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، طرح اهدای خون به نیت ۶ هزار شهید سرافراز استان قم هم زمان با هفته دفاع مقدس و گرامیداشت چهلمین سالگرد این حماسه عاشورایی برگزار می‌شود.

این طرح با عنوان «شهیدان زنده‌اند و زندگی می‌بخشند»و با همکاری ستادی متشکل از صداوسیمای استان، سازمان انتقال خون، هلال احمر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، کنگره شهدای استان قم، ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و موسسه راویان فتح برنامه‌ریزی شده است.

تمامی علاقه‌مندان و ارادتمندان به شهدا می‌توانند جهت ثبت نام و شرکت در این طرح و انتخاب شهید مورد نظر، از روز یکشنبه ۳۰ شهریور تا دوشنبه هفتم مهرماه هر روز از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ به دفاتر گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) و امامزاده ابراهیم (ع) و از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ به سازمان انتقال خون قم، واقع در بلوار ۱۵ خرداد جنب سازمان حج و زیارت مراجعه کنند.

همچنین در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان واقع در میدان مفید، حدفاصل بلوار شهید آوینی و شهید عماد مغنیه نیز از علاقه‌مندان به اهدای خون نذر شهدا ثبت نام خواهد شد.

برای اجرای این طرح مرکز اهدای خون بلوار ۱۵ خرداد ویژه برادران و مرکز میدان روح الله از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ ویژه خواهران و برادران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ش

نظر شما