شناسهٔ خبر: 42678833 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

سه شهرستان زنجان در وضعیت قرمز قرار دارند

زنجان-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان،با بیان اینکه استان زنجان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: شهرستان‌های ماهنشان، ابهر و خرمدره همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

صاحب‌خبر -

محمد رضا صائینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تعداد مراجعین به مراکز درمانی استان زنجان افزایش یافته است، گفت: بیماری کرونا در استان رو به افزایش است.

وی از افزایش بیماران فوتی در استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: طی هفته‌های آینده بیماری کرونا در استان افزایش خواهد یافت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، از روند رو به رشد تعداد بیماران کرونایی در استان ابراز نگرانی کرد و گفت: برخی شهروندان زنجانی به دستورالعمل‌های بهداشتی بی توجه هستند و زدن ماسک دراستان پایین آمده است.

صائینی تاکید کرد: در اردیبهشت ماه تعداد بستری‌ها کمتر از ۲۰ مورد بود ولی در شهریورماه تعداد بستری‌ها در مراکز درمانی استان افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه استان زنجان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد، ابراز کرد: شهرستان‌های ماهنشان، ابهر و خرمدره همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، بر لزوم فرهنگ‌سازی زدن ماسک در استان تاکید کرد و افزود: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان کاهش یافته و در مناطق حاشیه نشین زدن ماسک به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است.

نظر شما