شناسهٔ خبر: 42678689 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

نیکوکاران ۳۰ میلیارد ریال به محرومان گنابادی کمک کردند

ایرنا

فرماندار گناباد گفت: نیکوکاران بعد از شیوع ویروس همه گیر کرونا تاکنون با ارسال بسته‌های معیشتی در مجموع به ارزش ۳۰ میلیارد ریال به مناطق محروم به یاری محرومان این شهرستان شتافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، حامد قربانی در جشن گلریزان فرشته های بی بال در گناباد افزود: نیکوکاران بعد از شیوع ویروس همه گیر کرونا اقدامات خوبی در حمایت از آسیب دیدگان کرونا و محرومان انجام دادند و ثابت کردند که با وجود مشکلات مختلف ناشی از شیوع این بیماری همبستگی و حس انسان دوستی از بین نمی رود.

وی ادامه داد: با وجود آسیبها و تنگناهای ناشی از شیوع ویروس همه گیر کرونا ولی با برنامه ریزی منسجم و استفاده از ظرفیتهای بخشهای مختلف تلاش شد که کمترین آسیب به معلولان گنابادی وارد شود.

فرماندار گناباد گفت: حمایت از معلولان تحت پوشش بهزیستی از نیازهای ضروری حمایتهای خیران به شمار می رود و با توجه به مشکلات و کمبودهای توانجویان بهزیستی، حمایت بیشتر خیران از این افراد حائز اهمیت است.

قربانی افزود: در جشن گلریزان  فرشته های بی بال که با هدف جلب مشارکت مردمی در احداث و توسعه کیفی ساختمان و ارتقای موسسه نگهداری معلولان شهید کامیاب گناباد برگزار شد خیران این  شهرستان و استان خراسان رضوی و کشور مشارکت خوبی داشتندکردند و بار دیگر مصادیق بارز  انسان دوستی خود را نشان دادند.

علی آراسته رییس اداره بهزیستی گناباد نیز گفت: خیران استان خراسان رضوی و کشور در  جشن گلریزان فرشته های بی بال در مجموع ۶۹ سهم و هر سهم به ارزش ۱۴۰ میلیون ریال و در مجموع پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال برای ساخت و تکمیل ساختمان موسسه معلولان ذهنی شهید کامیاب این شهرستان را متقبل شدند.

موسسه معلولان ذهنی شهید کامیاب  گناباد در سال  ۱۳۴۷ با هدف نگهداری از  فرزندان بی سرپرست احداث شد و در سال  ۱۳۶۵ ماهیت کاری آن تغییر و به نگهداری معلولان  ذهنی اختصاص یافت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

نظر شما