شناسهٔ خبر: 42678419 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پپ دفاع می خواهد؛ اولین خرید از سویا می‌آید

منچسترسیتی برای تکمیل خط دفاعی خود قصد دارد در صورت عدم موفقیت در جذب کالیدو کولیبالی از ناپولی، یک مدافع باشگاه سویا را به خدمت بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه دیلی میل اعلام کرد با توجه به فشارهای پپ گواردیولا به مدیران منچسترسیتی برای جذب یک مدافع در تابستان جاری، مدیریت باشگاه که احتمال می دهد در نهایت در جذب اولویت اولش کالیدو کولیبالی از ناپولی موفق نشود حالا ژول کوئنده مدافع باشگاه سویا را به عنوان گزینه جایگزین در نظر گرفته است.

 

 

کوئنده 21ساله دیروز در یک مصاحبه اصرار کرد که قصد ماندن در سویا را دارد. در اسپانیا گفته می‌شود سیتی دیگر مدافع سویا یعنی دیگو کارلوس را هم در نظر دارد ولی دیلی میل معتقد است سیتیزن‌ها کوئنده را ترجیح می‌دهند.

 

 

گزینه اول سیتی اما بدون تردید کالیدو کولیبالی است ولی سیتی و ناپولی بر سر انتقال او به توافق نرسیده اند و تا این لحظه نشانه ای از توافق بین دو طرف دیده نمی شود. علت اصلی رقم بالایی است که ناپولی از سیتی درخواست کرده است. رقمی که بیشتر از 70 میلیون پوند اعلام شده است.

 

 

البته گواردیولا علاقه زیادی به خوزه خیمنز مدافع اتلتیکو مادرید دارد ولی با توجه به اینکه باشگاه اتلتیکو اعلام کرده او را تنها در ازای بند آزادسازی 90 میلیون پوندی اش می فروشد، او تصمیم گرفته فعلاً حواس خود را به ژول کوئنده مدافع سویا معطوف کند.

 

 

 

 

 

نظر شما