شناسهٔ خبر: 42675874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

موردی از ابتلای دانش‌آموزان شهرستان خوسف به کرونا گزارش نشد

بیرجند - ایرنا - دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی گفت: هیچ موردی از ابتلای دانش‌آموزان به بیماری کرونا در شهرستان خوسف تا این لحظه گزارش نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بیرجند، غلامرضا شریف زاده افزود: متاسفانه روز گذشته شایعه شیوع کرونا بین دانش‌آموزان شهر خوسف در فضای مجازی منتشر شد که به نگرانی خانواده‌ها دامن زد.

وی اظهار داشت: بدینوسیله به اطلاع هم‌استانی‌های عزیز به خصوص مردم شریف شهرستان خوسف می‌رسانم، در شهرستان خوسف خوشبختانه هیچ موردی از ابتلای دانش‌آموزان به بیماری کرونا تا این لحظه گزارش نشده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا گفت: تنها در ۲ مورد تست کرونای والدین دانش‌آموزان شهرستان خوسف مشکوک اعلام و بلافاصله از ورود دانش‌آموزان این والدین به مدرسه جلوگیری شد.

فوت کودک بر اثر کرونا در استان نداشتیم

وی با بیان اینکه تاکنون در آمار فوتی مربوط به کرونا مورد کودکی نداشتیم، به شایعه دیگری در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: گزارشی مبنی بر اینکه یک کودک ۴ ساله بر اثر کرونا در بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند فوت شده، در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نه تنها این مورد را تکذیب می‌کنیم بلکه از ابتدای شیوع کرونا در خراسان جنوبی هیچ مورد فوتی در میان کودکان نداشته‌ایم.

شریف زاده تاکید کرد: مرجع رسمی اعلام آمار مبتلایان و فوت شدگان کرونا در استان، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است و همیشه مصمم بوده‌ایم که آمار صحیح و دقیق را به مردم گزارش دهیم.

نظر شما