شناسهٔ خبر: 42674490 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

یک مدل سابق آمریکایی ترامپ را به تعرض جنسی متهم کرد

انتخاب

یک مدل آمریکایی به روزنامه‌ای انگلیسی گفت هنگامی که 24 سال داشته طی برگزاری مسابقات تنیس در نیویورک توسط رئیس‌جمهور آمریکا...

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، این زن ۴۸ ساله آمریکایی به روزنامه «گاردین» گفته است، هنگامی که ترامپ حدود ۵۱ سال داشت، در مسابقات تنیس نیویورک سال ۱۹۹۷، بیرون دستشویی بخش مهمانان ویژه او را مورد تعرض و آزار جنسی قرار داده است.

دوریس می‌گوید در آن زمان که ۲۴ سال سن داشته، ترامپ تلاش کرده او را گوشه‌ای به دام انداخته و سپس به او نزدیک‌تر شده، بدن او را لمس کرده و وی را آزار داده است. پس از این اتفاق او تا مدت‌ها به‌عنوان «قربانی تعرض جنسی» بشدت «حس بدی داشته است».

مشاوران روانشناسی که دوریس در سال‌های آتی به آن‌ها مراجعه کرده است، اظهارات او در گاردین را دقیقاً مطابق با چیزی توصیف می‌کنند که در جلسات درمانی گفته بود. خانواده این مدل آمریکایی نیز در تأیید این اتفاق گفتند دوریس همان موقع به آن‌ها اطلاع داده بود.

دوریس گفت در آن سال به همراه «جیسون بین» نامزد خود که یکی از بهترین دوستان ترامپ بود، برای دیدن مسابقات تنیس به نیویورک رفته بود و حتی هنوز بلیت‌های مربوط به آن روزها و چند عکس در کنار ترامپ را نگه داشته است.

ترامپ تا کنون بارها به تعرض جنسی علیه زنان مختلف متهم شده است اما وکلایش اصرار دارند او هیچگاه کسی را آزار جنسی نداده است.

دوریس می‌گوید در همان زمان به جیسون بین گفته بود ترامپ دست بردارش نیست و از او خواسته بود کاری کند. اما وکلای ترامپ می‌گویند جیسون هیچ چیزی در این خصوص به یاد نمی‌آورد.

این زن آمریکایی می‌گوید سال ۲۰۱۶ و پس از آنکه شماری از زنان آمریکایی ترامپ را به آزار جنسی متهم کردند، قصد داشت پا پیش بگذارد اما به‌خاطر محافظت از خانواده‌اش از این کار منصرف شد.

اوایل شهریور ماه نیز یک قاضی دادگاه عالی کالیفرنیا در حکمی علیه ترامپ به او دستور داد که ۴۴۱۰۰ دلار به «استورمی دنیلز» هنرپیشه فیلم‌های مستهجن بابت هزینه‌های پرونده شکایت او از ترامپ بپردازد.

استورمی دنیلز که نام اصلی او «استفانی کلیفورد» است، پیشتر اعلام کرده بود در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ با دونالد ترامپ روابط غیراخلاقی داشت اما تحت فشارها برای عدم افشای این موضوع با «مایکل کوهن» وکیل شخصی سابق ترامپ توافق ۱۳۰۰۰۰ دلاری امضا کرد و حق‌السکوت دریافت کرد.

کوهن، وکیل شخصی و کارچاق‌کن سابق رئیس‌جمهور آمریکا بعدها پس از دستگیری و محاکمه، به دلیل نقشش در پرداخت حق‌السکوت به دو زن شامل دنیلز، جرایم مالی و دروغ گفتن به کنگره درباره طرح‌ها برای ساخت برج ترامپ در مسکو به سه سال زندان و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد و اکنون در حال گذراندن محکومیتش است

نظر شما