شناسهٔ خبر: 42672014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بسیج نیروی جبهه جنگ فکری و عقیدتی است

مدیر جامعه الزهرا گفت: بسیج نیروی جنگ و جبهه نظامی فکری و عقیدتی است بنابراین از ظرفیت‌ اساتید استفاده خواهد شد تا با هم‌افزایی و تعامل و همکاری بتوان ادامه مسیر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی، ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی «مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه علمیه» که با حضور علما و فضلای حوزه در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، با اشاره به فراسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: عظمت خداوند در دوران دفاع مقدس بیش از گذشته نمایان شد و پروردگار پیروزی عظیم را برای ما رقم زد.

 وی درس اول دفاع مقدس را در باطن «لاحَولَ وَ لا قُوَّةَ إِلّا بِاللّه» عنوان کرد و افزود: درس دوم دفاع مقدس در مردم بود که در آن مردم اسباب قدرتمند بودند که در جبهه‌های جنگ حضور پررنگ داشتند و اقتصاد جنگ را تأمین کردند.

مدیر جامعه الزهرا خاطرنشان کرد: امروز کتاب زرین هشت سال دفاع مقدس از افتخار آفرینی همه نیروهای مسلح به ویژه بسیج مملو است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 22 هزار نفر طلبه در سطوح مختلف یک تا چهار در جامعه الزهرا مشغول تحصیل هستند و بیش از 50 هزار نفر از جامعة الزهرا علیهاالسلام فارغ التحصیل شدند که بسیاری از آنان مدیران مدارس علمیه خواهران هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی با بیان اینکه بسیج نیروی جنگ و جبهه نظامی فکری و یا عقیدتی است، گفت: از ظرفیت‌ اساتید استفاده خواهد شد تا با هم‌افزایی، تعامل و همکاری بتوان ادامه مسیر داد.

وی با اشاره به اقتضائات بسیج اساتید حوزه‌های علمیه گفت: شئون و جایگاه استادی باید رعایت شود و ما باید بتوانیم به لطف خداوند موتور محرکه‌ای برای نیروها باشیم و به نقش‌آفرینی بپردازیم و با لباس رزم در صحنه نبرد حضور داشته باشیم.

طی این مراسم مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه علمیه قم در آموزشگاه امام رضا راه‌اندازی و طاهره حیدری مجد، استاد جامعه الزهرا طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سمت «مسؤول مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه علمیه» منصوب شد.
انتهای پیام/78003*40

برچسب‌ها:

نظر شما