شناسهٔ خبر: 42671974 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ترافیک نیمه سنگین در محورهای شرق تهران

فارس

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: بنابر تمهیدات اندیشیده شده و برای سهولت تردد هم‌وطنان در محور هراز، این محور از روز جمعه به مدت چهار روز یک طرفه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سیاوش محبی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز، پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

بیشتر بخوانید:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های شمال

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده است، گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده محور هراز از روز جمعه بیست و هشتم شهریور ماه به مدت چهار روز از شمال به جنوب یک طرفه خواهد شد.

محبی افزود: این محدودیت به دلیل سهولت در عبور خودروها از شمال به جنوب محور هراز اعمال می‌شود و تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ از رودهن به سمت آب اسک و از ساعت ۱۹ با اعلام عوامل پلیس راه از آب‌اسک به سمت رودهن به صورت یک طرفه درخواهد آمد و این محدودیت تا ساعت دو بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و پر حجم گزارش شده و عوامل پلیس راه در سطح محور به صورت آماده باش صددرصدی حاضر بوده و با خودروهایی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند برخورد قاطع و قانونی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان گزارش شده و خودروها به مرور و سهولت در حال عبور از این محورها هستند.

محبی تأکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز، رعایت مدیریت زمان سفر و همچنین رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

نظر شما