شناسهٔ خبر: 42670854 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پایان کار سارقان لوازم داخل خودرو در تعقیب و گریز پلیسی

خبرگزاری میزان-رییس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو در تعقیب و گریز پلیسی و کشف ۵۰ فقره سرقت خبر داد. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رسول بهرامی در خصوص این پرونده گفت: ساعت ۳ بامداد روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری باغ فیض در حال گشت زنی در منطقه باغ فیض بودند که به یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با ۲ سرنشین مرد مشکوک می‌شوند و آن‌ها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار می‌دهند.

وی بیان داشت: پس از مدتی خودرو ۲۰۶ در کنار یک دستگاه خودروی ۲۰۶ پارک شده در کنار خیابان متوقف شده و ۲ جوان به سراغ خودروی پژو ۲۰۶ رفته و قصد باز کردن در خودرو را داشتند که ماموران وارد عمل می‌شوند.
وی افزود: سارقان ۳۰ و ۳۲ ساله با مشاهده خودروی پلیس سوار بر خودرویشان شده و با سرع فراوانی از محل می‌گریزند و ماموران بلافاصله عملیات مهار سارقان آغاز می‌کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از یک تعقیب و گریز طولانی سارقان از اتوبان همت وارد اتوبان آزادگان جنوب می‌شوند، گفت: سارقان در طی مسیر تعدادی لوازم داخلی خودرو از خودرویشان به بیرون پرتاب می‌کنند که در نهایت در نزدیکی شهرک استقلال خودروی متهمان متوقف و هر دو سارق جوان دستگیر می‌شوند.

این مقام پلیسی ادامه داد: در بررسی از خودروی سارقان تعداد ۱۰ قلم لوازم داخل خودرو سرقتی به دست آمد و متهمان با اعتراف به سرقتی بودن اموال کشف شده به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض انتقال می‌یابند.

سرهنگ بهرامی با اشاره به اینکه در بررسی سوابق متهمان مشخص شد که سارقان ۴ سابقه کیفری از قبیل زورگیری، موبایل قاپی، سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو دارند، افزود: متهمان در کلانتری به ۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در منطقه باغ فیض و پونک با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

کلانتر محله باغ فیض در پایان افزود: شهروندان که خودروهایشان را در خیابان پارک می‌کنند برای در امان ماندن از اقدام مجرمانه سارقان، خودروهایشان را مجهز به سیستم دزدگیر کرده و در معابر روشن پارک کنند و پنل و وسایل با ارزش خود را داخل خودرو نگهداری نکنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما