شناسهٔ خبر: 42670780 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

زنان و مردان تهرانی در دام پزشک پلید

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، هجدهم تیرماه خانمی 38 ساله ساکن غرب تهران با مراجعه به پلیس فتا عنوان کرد که در شبکه‌های اجتماعی با گروه و کانال تلگرامی و اینستاگرامی روبه‌رو شده است که که مدیر کانال خود را روانپزشک و مشاور ازدواج معرفی کرده و تعدادی زیادی دنبال‌کننده داشت.

وی افزود: پس از پیوستن به این گروه و بعد از کمی گفت‌وگو و پیام گذاشتن برای مدیر، با وی صحبت و تقاضای ارائه مشاوره ازدواج کرده و به درخواست مدیر گروه مبالغی را به حساب وی واریز کردم اما مدیر گروه خدمات مشاوره‌ای ارائه نکرد و متوجه کلاهبرداری شدم.

بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و هویت و مخفگیاه متهم شناسایی شد.

کلاهبرداری حرفه ای در تهران

بررسی‌های پلیسی نشان داد متهم با راه‌اندازی ربات، کانال و گروه تلگرامی و یک صفحه اینستاگرامی تعداد زیادی دنبال‌کننده دارد و با فریب افرادی که قصد ازدواج دارند با دریافت مبالغی از آنها کلاهبرداری می‌کند.

با هماهنگی قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد و در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی؛ رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اعلام این خبر، گفت: هویتها در شبکه‌های اجتماعی مجازی است لذا هموطنان از واریز هرگونه وجه به افراد یا مؤسسات ناشناس بدون اطمینان کامل از صحت اطلاعات، مجوزها و هویت آنها خودداری کنند.

وی یادآور شد: هموطنان در صورت مشاهده چنین مواردی حتماً مراتب را از طریق مرکز فوریتهای سایبری به نشانی www.cyberpolice.ir به اطلاع همکاران بنده رسانده تا برخورد لازم صورت پذیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما