شناسهٔ خبر: 42670672 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مدافع آبی‌ها به یک تیم قطری رفت؛

انتقال غیرمنتظره روزبه چشمی به ام‌صلال!(عکس)

الکاس قطر اعلام کرد مدافع میانی استقلال با باشگاه ام صلال قرارداد امضاء کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی که در دو فصل اخیر بارها بحث جدایی‌اش از استقلال و حضورش در تیم‌های خارجی مطرح شده بود، با باشگاه ام صلال قطر به توافق نهایی رسیده است.

 

توئیتر الکاس قطر در حالی اعلام کرده که روزبه چشمی با باشگاه ام صلال قرارداد امضاء کرده که این مدافع ایرانی هم‌اکنون به همراه استقلال در قطر حضور دارد تا تیمش را در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

 

چشمی که پنج فصل قبل از صبای قم به استقلال پیوسته بود، طی سالیان اخیر و به غیر از مقطعی که بخاطر پارگی رباط صلیبی نمی‌توانست به میدان برود، جایگاه ثابتی در ترکیب آبی‌ها داشت و عملکرد کم‌نوسانی هم ارائه داد.

 

این مدافع بلندقامت و ۲۷ ساله که پیش از پایان فصل به طور جدی شایعه جدایی‌اش از استقلال قوت گرفته بود، هفته گذشته و پیش از آنکه آبی‌ها به قطر سفر کنند، در جلسه‌ای با احمد سعادتمند شرکت کرد و قراردادش با این باشگاه را به مدت یک فصل دیگر به امضاء رساند.

 

 

 

 

اما لحظاتی قبل الکاس قطر در خبری فوری و البته عجیب اعلام کرد روزبه چشمی با باشگاه ام صلال به توافق رسیده و با این تیم قرارداد امضاء کرده که با توجه به حضور این مدافع در اردوی آبی‌ها جالب توجه است.

 

خبر امضای قرارداد چشمی با ام صلال در شرایطی از سوی الکاس اعلام شده که استقلال در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هفته آینده باید دو دیدار حساس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را برابر الشرطه عراق و الاهلی عربستان انجام دهد که سرنوشت صعود این تیم به دور حذفی را مشخص می‌کند.

 

حال باید دید واکنش روزبه چشمی و باشگاه استقلال به این خبر چه خواهد بود؛ انتقالی که اگر انجام شود، به نظر می‌رسد باید توافق آبی‌ها و مبلغی برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن را به همراه داشته باشد.

 

روزبه چشمی سال گذشته نیز بنابر ادعای رسانه‌های قطر به دوحه سفر کرده و با باشگاه الاهلی مذاکراتی را انجام داده بود که آن انتقال اتفاق نیفتاد ولی به نظر می‌رسد این بار بحث جدایی مدافع آبی‌ها و پیوستن او به ام صلال جدی باشد.

نظر شما