شناسهٔ خبر: 42668545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم بروجرد و اشترینان تاکید کرد:

حمایت از بخش خصوصی برای توسعه اشتغالزایی

زهره گودرزی

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها باید از بخش خصوصی حمایت کنند تا بتوانیم با استفاده از این ظرفیت زمینه تولید و اشتغال را فراهم کنیم.

صاحب‌خبر -

فاطمه مقصودی در جریان بازدید از شرکت فرتاک(کارخانه سیلیس) اشترینان که امروز ۲۷ شهریورماه صورت گرفت، اظهار کرد: تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و اشتغالزایی، حمایت از بخش خصوصی است تا با سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران بتوانید زمینه اشتغال را در کشور و شهرستان فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: باید با همکاری بین‌بخشی برای رشد و توسعه سرمایه‌گذاری در شهرستان تلاش کنیم تا بتوانیم زمینه اشتغال را فراهم آوریم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس نیز در جریان بازدید از کارخانه صفانوش بر حمایت از واحدهای تولیدی نیمه‌تعطیل و بحران‌دار تاکید کرد.

مقصودی خاطرنشان کرد: برخی واحدهای تولیدی با مشکلات عدیده اقتصادی همراه هستند که باید با همکاری بانک‌ها و حمایت دولت؛ مشکلات آنها رفع شود.

وی تنها راه حمایت از تولید را مشارکت بخش‌خصوصی و حمایت دولت دانست و اضافه کرد: برای رفع موانع تولید باید همکاری بین‌بخشی باشد تا با همکاری بانک‌ها و بخش خصوصی بتوانیم به رونق‌تولید کمک کنیم.

انتهای پیام

نظر شما