شناسهٔ خبر: 42664224 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف تخلف گرانفروشی تخم مرغ در یک واحد تولیدی

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از کشف تخلف گرانفروشی در عرضه تخم مرغ به ارزش حدود ۲۸۷ میلیون ریال در یکی از واحد‌های تولیدی خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: با دریافت گزارش‌های کتبی شهروندان مبنی بر تخلف گرانفروشی یکی از واحد‌های تولیدی مرغ و تخم مرغ در شهرستان گرگان تیمی از بازرسان به منظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

او افزود: پس از بازرسی‌های میدانی و بررسی مدارک و مستندات موجود از سوی بازرسان این سازمان، پرونده تخلف گرانفروشی ۹ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم تخم مرغ به ارزش ریالی ۲۸۷ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال تشکیل و برای صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

اصغری با تاًکید بر حساسیت شرایط کنونی بازار از تمامی مدیران شرکت‌های تهیه و توزیع مرغ و تخم مرغ خواست تا با رعایت قوانین و مقررات و همچنین رعایت نرخ‌های مصوب فروش مرغ و تخم مرغ، حقوق شهروندان را رعایت کرده و از ایجاد التهاب در بازار جلوگیری کنند.

او گفت: از تمامی شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی مورد را سریعا از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا بصورت حضوری (با مراجعه به سازمان صمت در مرکز استان و ادارات تابعه در شهرستان) به بازرسان این سازمان گزارش کرده تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ق

نظر شما