شناسهٔ خبر: 42659436 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

درخواست مسئولان استقلال از AFC/ آبی‌پوشان تست کرونا دادند

میزان

اعضای تیم فوتبال استقلال جلسه‌ای را با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار و نقطه نظرات خود را با آن‌ها در میان گذاشتند.

صاحب‌خبر -
تیم فوتبال استقلال که در اردوی قطر برای برگزار دیدار‌های خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به سر می‌برد، امشب از ساعت ۲۰ به وقت محلی و ۲۱:۳۰ به وقت تهران یک جلسه تمرینی برگزار می‌کند.

هیچ‌کدام از بازیکنان تیم استقلال دچار مصدومیت نشده‌اند و سیاوش یزدانی تنها مصدوم آبی‌پوشان است که از قبل مصدوم بوده است. او زیرنظر کادر پزشکی استقلال مشغول انجام تمرین‌های اختصاصی کنار تیم و فیزیوتراپی است.

طبق پروتکل بهداشتی اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و مستقر در قطر، باید هر سه روز یکبار تست ویروس کرونا بدهند تا سلامت آن‌ها تایید شود. بر همین اساس، استقلالی‌ها صبح امروز (چهارشنبه) تست دادند که نتیجه همه تست‌ها منفی اعلام شد.

خبر دیگر از استقلال اینکه، اعضای این تیم درخواستی از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری یک جلسه داشتند. به همین خاطر، امروز دو نماینده از سوی AFC جلسه‌ای را با سرمربی، سرپرست و مدیر رسانه‌ای آبی‌پوشان برگزار کردند. در این نشست، استقلالی‌ها نسبت به شرایط تمرینی، کیفیت غذا‌ها و مسائلی از این دست اعتراض کردند و نمایندگان کنفدراسیون قول دادند مشکلات را برطرف کرده و شرایط را بهتر کنند.

نظر شما