شناسهٔ خبر: 42642661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشکلات بیمه ملوانان پیگیری شود

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با اشاره به دشواری‌های شغل صیادان و ملوانان، پیگیری بیمه این قشر را خواستار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامحسین کرمی در نشست با مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: باید مشکلات بیمه ملوانان پیگیری شود تا خدای ناکرده حقی از این قشر زحمتکش و زجر دیده تضییع نشود.

او همچنین تاکید کرد: باید برای حفظ فرصت‌های شغلی موجود و جلوگیری از تعطیلی کارگاه‌ها تلاش بیشتر صورت گیرد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تامین اجتماعی خدمات ارزنده‌ای به جامعه هدف ارائه کرده و با شیوع کرونا در کشور با پوشش خدمات درمانی مطلوب به جامعه هدف به خوبی توانست احساس امنیت اجتماعی ایجاد کند.

 کرمی گفت: مجاهدت نیروهای درمانی در ماه‌های اخیر مصداق مدیریت عاشورایی است زیرا در شرایط سخت اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه کارکنان بهداشت ودرمان به خوبی از سلامت هموطنان در مقابل ویروس کرونا دفاع کردند.

او عنوان کرد: جامعه ما قدردان تلاش‌ها و از خودگذشتگی کسانی است که در خط مبارزه با ویروس کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و برای حفظ سلامتی مردم جان خود را فدا کردند.

بیشتر بخوانید

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر هم گفت: سازمان تامین اجتماعی  ردیف اعتبارات دولتی در بودجه سنواتی ندارد، و بیش از ۷۰ درصد از منابع آن از محل پرداخت حق‌بیمه تأمین می‌شود که کارفرمایان و کارگران به صورت ماهیانه پرداخت می‌کنند.

عبدالله شیرکوند با اشاره به طرح توسعه خدمات الکترونیکی در تامین اجتماعی ادامه داد: اجرای طرح حذف تاریخ تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه شدگان و متناسب سازی حقوق بازنشستگان از طرح‌های دیگری است که در ماه‌های اخیر اجرا شده و کاهش مراجعه  حضوری مخاطبان سازمانی و رضایت مندی بازنشستگان را در پی داشته است.

او  افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، به تمامی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان توصیه می‌کنیم که قبل از مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی ابتدا درخواست خود را  از طریق درگاه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی https://eservices.tamin.ir/ ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/ک

 

 

نظر شما