شناسهٔ خبر: 42641059 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ظریف: دروغگوی همیشگی در تلاش است ترامپ را به «مادر باتلاق‌ها» بکشاند

وزیر امور خارجه در واکنش به گزارش سفارشی نشریه آمریکایی عنوان کرد: دروغگوی همیشگی با طرح هشداری دروغین، ترامپ را گمراه کرد تا دشمن شماره یک داعش را ترور کند. اکنون تلاش دارد تا با هشدار دروغین جدید ترامپ را به مادر تمامی باتلاق‌ها بکشاند و فریب دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس،  محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران سه شنبه شب در توئیتی در پی گزارش سفارشی و بی اساس نشریه آمریکایی پالتیکو در ایراد اتهام بی اساس به جمهوری اسلامی ایران مبنی بر طراحی اقدامات علیه یک دیپلمات آمریکایی در آفریقای جنوبی در توئیتر نوشت: دروغگوی همیشگی (پامپئو) با طرح هشداری دروغین، دونالد ترامپ را گمراه کرد تا دشمن شماره یک داعش (سردار شهید قاسم سلیمانی) را ترور کند.

وی افزود: هم اکنون، وی تلاش دارد تا از طریق ارائه هشدار دروغین جدیدی، ترامپ را به مادر تمامی باتلاق‌ها بکشاند و فریب دهد.

منبع پالتیکو: "مقامات آمریکایی"

منبع ترامپ: "گزارش جراید"

وی خاطرنشان کرده است: زمان بیدار شدن است!

 

 

به گزارش فارس، ادعای بی اساس این نشریه آمریکایی، روز (دوشنبه) واکنش سعید خطیب‌زاده سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران را به همراه داشت. خطیب‌زاده با رد اتهامات مطروحه عنوان کرد: پیگیری حقوقی بین‌المللی در ارتباط با ترور مجرمانه و بزدلانه سردار سلیمانی را در تمامی سطوح ادامه داده و این اقدام تروریستی را نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم.(اینجا بخوانید)

ظریف همچنین در این توئیت به اظهارات مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در این باره اشاره کرد که گفته بود: «من رئیس سیا بودم. ما دروغ می‌گفتیم، ما تقلب می‌کردیم، ما سرقت می‌کردیم و ....»

انتهای پیام/

نظر شما