شناسهٔ خبر: 42639607 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

همزمان با امضای توافق ننگین سازش؛

گفتگوی تلفنی «اسماعیل هنیه» و «محمود عباس» درباره وحدت فلسطین

مهر

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین روز سه شنبه با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پیرامون وحدت فلسطینیان گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش مشرق، رسانه‌های فلسطینی از تماس و گفتگوی تلفنی «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در شامگاه سه شنبه خبر دادند.

این رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که هنیه در مدت زمان حضور در سفارت فلسطین در بیروت و در تماس تلفنی با محمود عباس، بر توسعه و تقویت گام‌هایی که در راستای مقابله با عادی‌سازی روابط میان کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، طرح صلح ادعایی آمریکا موسوم به معامله قرن و طرح اشغالی الحاق کرانه باختری گرفته شده، تأکید کرده است.

بیشتر بخوانید

توافق سازش میان رژیم صهیونیستی با امارات و بحرین امضا شد

خبرگزاری صفای فلسطین نیز به نقل از محمود عباس نوشت که او در این تماس تلفنی، بر حمایت و استقبال از تلاش‌هایی که منجر به وحدت فلسطینیان در برابر توطئه‌ها علیه آرمان فلسطین می‌شود، تأکید کرده است.

تماس امشب هنیه با محمود عباس در حالی صورت می‌گیرد که امارات و بحرین توافق ننگین سازش با رژیم اشغالگر قدس را در مراسمی در کاخ سفید و با حضور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا امضا کردند.

نظر شما