شناسهٔ خبر: 42635139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر:

دلال‌های عرصه فوتبال با ادعای بردن بچه‌های مردم به تیم‌های بزرگ کاسبی می‌کنند

زهره عرب

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: بیش از بیست پتروشیمی در استان بوشهر فعالیت می کنند، اما چطور در استانی چون خوزستان پتروشیمی ها به تیم های ورزشی در رده های مختلف کمک می کنند یا در استان کرمان چنین حمایت هایی انجام می شود؛ ولی در بوشهر نه؟

صاحب‌خبر -

امیرحسین محتشم عصر روز سه شنبه ۲۵ شهریورماه در نشست با خبرنگاران عنوان کرد: خواهش من از تمامی پتروشیمی های مستقر در استان بوشهر این است که تلاش و تکاپوی بیشتری داشته باشند و نه تنها در مورد فوتبال، بلکه در سایر حوزه های مسئولیت اجتماعی خود نیز احساس مسئولیت نمایند. 

وی افزود: متاسفانه شاهد هستیم دلال هایی به عرصه فوتبال ورود کرده و با ادعای بردن بچه‌های مردم به تیم های بزرگ کاسبی می کنند.

رئیس هیات فوتبال بوشهر خاطرنشان کرد: اگر جوان یا نوجوانی با کمک دلال ها در تیم های پایتخت حضور پیدا می کند به لحاظ قانونی نمی توانیم جلوگیری کنیم اما خانواده ها باید مراقب این موضوع باشند.

محتشم با اشاره به ضرورت اصلاح ساختار اداری هیات فوتبال گفت: در هیات فوتبال کمیته های زیادی وجود دارد و هر کمیته نیز دارای یک رئیس و تعداد زیادی نفرات زیرمجموعه است. 

وی توضیح داد: تمام اسناد ملی ۶ یا ۷ سال فعالیت هیات های برخی شهرستان ها به ده برگ هم نمی رسد و اکثر قریب به اتفاق باشگاه های شهرستانی نیر به این موضوع اعتراض داشتند که در فرآیند دریافت نقدی پول و هزینه کرد آن اشکال به وجود می آید.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر عنوان کرد: بیش از ۴۷۰ میلیون تومان بدهی از گذشته داشتیم که با کمک اداره ورزش و جوانان استان بخش عمده آن پرداخت شده است. هنوز هم بدهی هایی از گذشته وجود دارد که امیدواریم با پرداخت این بدهی ها به نقطه صفر برسیم.  

امیرحسین محتشم با تاکید بر پاکدستی، پایبندی به قوانین و ظرفیت جوانان اظهار کرد: باید بگویم که هیچکدام از کمیته ها و هیات ها اجازه نداشته اند حتی هزار تومان بی قاعده از حساب مالی هیات فوتبال جابجا نمایند.

وی در خصوص وضعیت تیم های شاهین و پارس جم گفت: شاهین شهرداری وضعیت خاصی دارد که البته پیگیر حل مشکلات این تیم هستیم. وضعیت پارس جنوبی جم نیز با برگزاری جلسات متعدد پیگیری شده است و در سطح فدراسیون پیگیر حل مشکلات این دو تیم هستیم.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر افزود: باید علت سقوط دو تیم پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر بررسی و آسیب شناسی شود.

محتشم با اشاره به برخی از مشکلات دو تیم لیگ برتری استان بوشهر گفت: این درد فوتبال ماست، رسانه ها باید تحلیل کنند و از ابتدا زنگ خطر را به صدا دربیاورند. بر چه اساسی هومن افاضلی که کل بردهای او در لیگ برتر به ده تا هم نمی رسد به عنوان سرمربی پارس جنوبی جم انتخاب می شود؟ شاهین شهرداری بوشهر بازیکنانی را آورده است که جایشان در لیگ دسته سه هم نیست. اینها را چه کسی باید مدیریت میکرد؟ من یا مدیران باشگاه؟

وی اضافه کرد: در ۹ هفته پایانی لیگ برتر برای تیم های پارس جنوبی جم، شاهین شهرداری بوشهر، ایرانجوان و شاهین بندر عامری از هیچ کاری دریغ نکردیم. من بدهکارم اما هر بار زمین رایگان در اختیار این تیم ها قرار دادیم. شخصی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند که هیچ چیزی از فوتبال نمی‌داند. مگر من باید اتاق هتل برای فلان بازیکن مشخص کنم؟ من تا اینجا هم رفته ام. دلیلش هم این است که خودم را از بدنه فوتبال می دانم.  

انتهای پیام

نظر شما