شناسهٔ خبر: 42627767 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حواشی ذوب‌آهن پایانی ندارد/ سبزپوشان دعوای خانوادگی دارند؟

انتظار می‌رفت زمانی که ذوب‌آهن از قعر جدول نجات یافت و در آخرین لحظات به لیگ یک سقوط نکرد، مدیران ارشد این مجموعه با تغییرات عمده و صحیح سبب جبران نتایج سال گذشته شوند اما اکنون نه‌تنها این موضوع رخ‌ نداده است بلکه ذوب‌آهن همچنان در گودال حواشی قرار دارد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از روز گذشته نامه سرمربی جدید ذوبی‌ها یعنی رحمان رضایی در حال انتشار در صفحات مجازی است، ماجرا از این قرار است که بازیکنی به جمع سبزپوشان اضافه شده که رحمان رضایی تمایلی به حضور آن در تیم ذوب‌آهن نداشته است، عدم رضایت رضایی هم به دلیل مسائل مالی بوده و بازیکن مذکور نیز در مصاحبه‌ای ادعا کرده این حواشی به دلیل اختلافات میان هیأت مدیره ذوب‌آهن است وی از لحاظ کیفی مشکلی ندارد.

رضایی در نامه‌ای خطاب به مدیران ذوب‌آهن اعلام داشته که پیش از منعقد شدن قرارداد این بازیکن یا حضور وی در اصفهان مخالف بوده است زیرا مبلغ پیشنهادی وی غیر متعارف بوده است.

جدای از اقدام رضایی و حواشی ایجاد شده در خصوص جدید بازیکن صنعت نفت، مهدی رجب‌زاده ستاره سابق ذوبی‌ها نیز با انتشار متنی در صفحه مجازی خود نشان داد که اوضاع ذوب‌آهن در شرایط استاندارد نیست و مدیریت این مجموعه دچار تزلزل شده است، این موضوع زمانی مشخص شد که یکی از عوامل کادر مدیریتی ذوب‌آهن به دلایل نامعلوم از مجموعه کنار گذاشته شد.

رجب‌زاده سربسته اعلام کرده، که تمام تغییرات و پست‌گیری‌ها در مجموعه زیر نظر اشخاص خاصی و متصل صورت می‌گیرد و همچنین دلالان در حال و روز کنونی ذوب‌آهن نقش مهمی دارد.

تغییرات در بدنه مدیریت ذوب‌آهن دیگر به یک امر عادی تبدیل شده و تغییر در اعضا و یا ریاست هیأت مدیره عادی جلوه داده می‌شود، این موضوع زمانی رنگ و بوی جدی تری به خود گرفت که آذری صندلی خود را به محمدی تحویل داد و مدیر جوان سبزپوشان نیز در زمان کمی تشخیص داد که نمی‌تواند این مجموعه را مدیریت کند.
پس از اینکه محمدی از مدیریت باشگاه کنار رفت که این موضوع به گفته مسؤولان کارخانه ذوب‌آهن موقتی است، احمد جمشیدی سخنگو سابق به سرپرستی مجموعه نائل شد.

محمدی بحران‌های مختلفی را در بدو ورودش اعم عدم بازگشت رادولوویچ به اردوی سبزپوشان و همچنین حرف و حدیث‌های مختلف در خصوص عقد قرارداد با لوکا بوناچیچ را پشت سر گذاشت تا ادامه راه برای جمشیدی نیز کم حاشیه نباشد. شاید اتفاقات رخ داده در چند وقت اخیر صرفا منوط به تصمیمات شخص جمشیدی نبوده است اما با توجه به مسؤولیت وی، مسبب اوضاع کنونی و حواشی قبل جمشیدی محسوب می‌شود.

جمشیدی نیز در خصوص سرمربی جدید ذوب‌آهن یعنی رحمان رضایی دچار حواشی مختلفی شد و اکنون نیز با توجه به شرایط و رخ‌دادها مشخص می‌شود سرپرست جدید با حواشی و بحران‌های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند.

پس از اتمام قرارداد لوکا بوناچیچ، اسامی مختلفی جهت حضور در نیمکت ذوب‌آهن به گوش می‌رسید، نام‌های همچون مجتبی حسینی که شناخت خوبی از شرایط این تیم داشت، همچنین مذاکرات ذوب‌آهن و حسینی نیز جدی‌تر دنبال شد و اخبار واصله حاکی از آن بود که قرارداد حسینی در حال نهایی شدن است اما در یک چرخ ۱۸۰ درجه‌ای و در حالی که حسینی به عنوان سرمربی جدید ذوب‌آهن شناخته می‌شد، رحمان رضایی مدیر فنی سابق سرمربی این تیم شناخته شد، همین موضوع نیز باعث شد انتخاب جمشیدی و دیگر اعضا هیأت مدیره مورد بحث قرار بگیرد.

در همین بین بود که فریدونی یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه تصمیم گرفت نسبت به اتفاقات رخ داده واکنش نشان دهند و اعتراض خود را اعلام کند اما وی از هیأت مدیره باشگاه کنار گذاشته تا تزلزل مدیریتی ذوب‌آهن بیش از پیش خود را نشان دهد.

انتظار می‌رفت زمانی که ذوب‌آهن از قعر جدول نجات یافت و در آخرین لحظات به لیگ یک سقوط نکرد، مدیران ارشد این مجموعه با تغییرات عمده و صحیح سبب جبران نتایج سال گذشته شوند اما اکنون نه‌تنها این موضوع رخ‌ نداده است بلکه ذوب‌آهن همچنان در گودال حواشی قرار دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ص10/

نظر شما