شناسهٔ خبر: 42620896 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پله برای پرسپولیس زیادی گران بود / الوحده ابوظبی به دنبال علی دایی / تقویم طرفداری (25 شهریور)

محمد اسماعیلی فرد

با تقویم طرفداری و نگاهی به وقایع مهم ورزشی در چنین روزی همراه باشید.

صاحب‌خبر -

تقویم طرفداری امروز به بیست و پنجم شهریور ماه اختصاص دارد.

 

ابراهیم میرزاپور دروازه بان تیم ملی درخرم آباد

ابراهیم میرزاپور سنگربان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران یکشنبه در میان استقبال گرم و پر شور مردم خرم آباد وارد زادگاه خود شد. ابراهیم میرزاپور که به همراه احمدرضا عابدزاده به لرستان آمده است در پاسخ به استقبال پرشور آنان ، کسب موفقیتهای خود را مرهون حمایتهای بی دریغ مردم عنوان کرد.  ابراهیم میرزاپور دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران بااستفاده ازتعطیلی دو روزه تمرینات تیم کشورمان، برای دیدار با خانواده خودبه خرم آباد آمده است. (۲۵ شهریور ۱۳۸۰)

باشگاه الوحده ابوظبی قصد به خدمت گرفتن علی دایی را دارد

به گفته یک مقام آگاه در باشگاه الوحده ابوظبی، این باشگاه سرگرم مذاکره با علی دایی  کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران برای پیوستن به این تیم است . ویژه نامه ورزشی الاتحاد امروز دوشنبه به نقل از این مقام افزود، الوحده پس از رفتن محمد سالم العنزی بازیکن نوک حمله این تیم در نظر گرفته است علی دایی را جایگزین وی کند. (۲۵ شهریور ۱۳۸۲)

صبا باتری-استقلال تهران بازی خداحافظی "زرینچه" از دنیای فوتبال

دیدار خداحافظی " جواد زرینچه" بازیکن اسبق تیم ملی و صبا باتری تهران به احتمال بسیار روز جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد. "مجید پیرترسا" مدیر تیم های فوتبال صبا باتری تهران امروز چهارشنبه با بیان خبر فوق به خبرنگار ایرنا گفت : باشگاه صبا باتری مکاتبه ای را بــا فدراسیون فوتبال مبنی بر برگزاری دیدار خداحافظی "جواد زرینچه" از دنیای فوتبال انجام داده است که در صورت موافقت این فدراسیون، این دیدار روز جمعه هفته جاری بین دو تیم فوق برگزار خواهد شد. وی ادامه داد : طبق برنامه های از پیش طراحی شده، "زرینچه" پیش از آغاز دیدار دو تیم استقلال تهران و صبا باتری، دقایقی را با پیراهن های هر دو تیم به میدان خواهد رفت. (۲۵ شهریور ۱۳۸۳)

مسعود عنایت: از قاسمپور به کمیته انضباطی شکایت می کنیم

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد: این کمیته از "ابراهیم قاسمپور" سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می کند.
مسعود عنایت گفت: در حال تنظیم یک شکایت نامه هستیم تا قاسمپور به کمیته انضباطی فرا خوانده شود. ابراهیم قاسمپور سرمربی تیم صنعت نفت آبادان پس از شکست تیمش در مقابل ابومسلم اعلام کرده فوتبالی که داور آن با باج و رشوه به جای شش دقیقه، هشت دقیقه وقت تلف شده بگیرد، این فوتبال به لجن کشیده شده است. (۲۵ شهریور ۱۳۸۶)

 پله برای پرسپولیس ایران، زیادی گران بود

براساس خبرهای منتشره در ایران، پله برای حضور در دربی دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران به ایران سفر نخواهد کرد . چرا که پله برای پرسپولیس ایران، زیادی گران بود.
 دلیل لغو سفر پله، قیمت بالای او ذکر شده است. این اسطوره فوتبال برزیل قرار بود به عنوان میهمان باشگاه پرسپولیس تهران برای تماشای یکی از بزرگترین مسابقات فوتبال آسیا به تهران بیاید.

با پله در مورد سفر به ایران صحبت کردیم اما او 350 هزار دلار درخواست کرد که ما توان پرداخت آن را نداریم. (۲۵ شهریور ۱۳۸۷)

<a href='/static/page/taxonomy/1642'>پله</a> تیم ملی برزیل پله در تهران

گل محمدی: مایلی کهن عذرخواهی کرد

سرمربی تیم فوتبال تربیت یزد گفت: محمد مایلی کهن بعد از اتفاقات بازی تدارکاتی ما با تیم امید سایپا از من عذرخواهی کرد. یحیی گل محمدی اظهار داشت: چند روز پیش با تیم فوتبال امید سایپا دیداری دوستانه در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه برگزار کردیم که در انتهای بازی محمد مایلی کهن وارد زمین شد و گویا به دلیل بی اطلاعی، دو تیم را از زمین خارج کرده و فوتبال را نیمه تمام باقی گذاشت. وی ادامه داد: با این حال همان شب محمد مایلی کهن با من تماس گرفت و ضمن عذرخواهی از این کارش تاکید کرد که نمی دانستم تیم تربیت یزد طبق هماهنگی های قبلی در زمین ما بازی دارد.اگر می دانستم شما در حال انجام بازی هستید چنین کاری نمی کردم. (۲۵ شهریور ۱۳۸۸)

نظر شما