شناسهٔ خبر: 42581167 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ادای احترام فدراسیون فوتبال به ملی پوش پیشین

فدراسیون فوتبال در پیامی به ملی پوش فقید فوتبال کشورمان ادای احترام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امروز،23 شهریور مقارن با دومین سالگرد درگذشت زنده یاد مجید غلام نژاد،بازیکن پیشین تیم ملی کشورمان بود.

مجید غلام‌نژاد که متولد ۲۸ خرداد ۱۳۶۲ بود،در فروردین ۱۳۸۷ در دیدار دوستانه تیم ملی با بحرین،نخستین دیدار ملی خود را انجام داد.او ۱۷ بازی ملی انجام داد ولی در حدود یک سال که در تیم ملی حضور داشت مهره غیرقابل اغماض تیم بود و از نخستین تا آخرین دیدار ملی ( ۲۲ اسفند ۱۳۸۷ برابر کنیا) از ۲۳ بازی برگزار شده در ۱۷ مسابقه حاضر بود. این بازیکن در دیدار با سنگاپور در شرایطی که بازی تا دقیقه ۴۳ گلی نداشت گل اول بازی را به ثمر رساند تا مقدمه‌ای بر پیروزی پر گل ۶ بر صفر ایران باشد.در عرصه باشگاهی،وی در فوتبال ایران از امیدهای سایپا چهره شد و بهترین دوران فوتبال خود را در این همین باشگاه سپری کرده است.

او که به عنوان یک مهاجم به فوتبال ایران معرفی شد، با نظر علی دایی به پست دفاع راست نقل مکان کرد و با درخشش در این پست به تیم ملی هم رسید و زیر نظر دایی در چند مسابقه در همین پست به میدان رفت. غلام نژاد بعد از سایپا به پاس همدان رفت و پس از آن دوباره به سایپا برگشت و بعد از نیم‌فصل بازی به کارش در استقلال تهران پایان داد. وی سپس راهی پاس همدان و شاهین پارس جنوبی شد و در ادامه فوتبالش به شهرداری بندرعباس رفت.

 

نظر شما