شناسهٔ خبر: 42568982 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تنیس | لینک خبر

برگزاري مجمع عمومي ساليانه هيات تنيس استان فارس؛ عزيزي : اعتبارات فدراسيون تنيس نسبت به سال ٩٨ رشد صد درصدي داشته است

صاحب‌خبر -

مجمع عمومي ساليانه هيات تنيس استان فارس به رياست داود عزيزي رييس فدراسيون برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تنيس ، در اين مجمع كه بعد از ظهر امروز برگزار شد ، داود عزيزي رييس فدراسيون تنيس از ورزش تنيس، به عنوان يك رشته زيبا، مهيج و خانوادگي نام برد كه داراي ظرفيت و استعدادهاي خوبي در كشور است .

وي از دكتر چابك در راس هيات استان فارس به نيكي نام برد و حضور رييس هيات تنيس استان فارس به عنوان يكي از اعضاي كميته استعداديابي را نيز به دليل توانمندي مديريتي وي مثبت ارزيابي كرد .

رييس فدراسيون تنيس حضور روساي هيات هاي استاني در كميته هاي مختلف فدراسيون را مورد توجه قرار داد و توضيح داد: توجه به ظرفيت و توانمندي هاي مديريتي و بهره گيري از انديشه اهالي تنيس در سراسر كشور يكي از اولويت هاي فدراسيون است تا جاييكه براي كميته هاي مختلف فقط از افراد ساكن تهران بهره نمي بريم بلكه از انديشه هاي اهالي اين رشته در كل ايران بهره مند خواهيم شد تا مديران استاني هم تصميم گيرنده باشند و تمركز زدايي از تهران و توجه به ظرفيت استان هاي مختلف بر اساس طرح آمايش سرزمين از جمله مهمترين برنامه هاي فدراسيون است .

دكتر عزيزي در بخشي از اظهاراتش ، اعتبارات سال ٩٨ فدراسيون تنيس را يك و نيم ميليارد تومان دانست كه ده درصد ان از محل ٢٧ صدم از ٩ صدم درصد از ماليات بر ارزش افزوده تامين شده است .

رييس فدراسيون تنيس ادامه داد : در سال جاری اعتبارات فدراسيون را به سه ميليارد تومان رسانديم كه بيانگر افزايش صد درصدي است و جذب اعتبارات ٢٧ صدم درصد از ٩ درصد ماليات بر ارزش افزوده هم صد در صد است .

 عزيزي با بيان اينكه بدهي فدراسيون در زمينه بدهي مالياتي و شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي بوده است ، تصريح كرد : تاكنون ٥٠٠ ميليون تومان از بدهي هاي فدراسيون در ظرف سه ماه گذشته پرداخت شده است .

رييس فدراسيون تنيس با بيان اينكه وضعيت درآمدي فدراسيون بدليل برگزاري فرايند انتخابات ، شيوع كرونا و عدم برخورداري از زمين هاي اختصاصي در شش ماه اول صفر بوده است تصريح كرد : از همه بدتر ، اين فدراسيون كه در سال هاي قبل باشگاه تنيس استقلال را در اختيار داشته از اين مجموعه هم برخوردار نيست و عملا راه درامدي خاصي ندارد كه همين موارد وضعيت درآمدزايي فدراسيون را بسيار كاهش داده و عملا به صفر رسانده است .

در اين مجمع كه  سید اسلام موسوی معاون توسعه مدیریت منابع و سرمايه اداره كل ورزش و جوانان استان فارس هم حضور داشت، سيدرضا چابك به ارائه گزارش عملكرد سال گذشته هيات استان فارس پرداخت كه مورد تاييد اعضا قرار گرفت .

همچنین گزارش خزانه دار و بازرس هم مورد تاييد اعضا واقع شد .


 

نظر شما