شناسهٔ خبر: 42559059 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حمایت از شرکت های خلاق و دانش بنیان در مجلس یازدهم/کشور در همه عرصه های دفاعی و پزشکی پیشرفت دارد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: امروز شاهد در همه عرصه های دفاعی و پزشکی شاهد رشد و پیشرفت کشور هستیم که نمونه آن طراحی و ساخت دستگاه ضد عفونی کننده محیطی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس ،محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در کنفرانس خبری معرفی دستگاه ضد عفونی کننده محیطی گفت:ساخت دستگاه ضد عفونی کننده محیطی در اصل مبارزه با واردات دستگاه ها بوده که قابل تقدیر و قابل تامل است. چراکه خوشبختانه اکنون شاهد ساخت دستگاه در عرض۸ ماه هستیم.

وی افزود: خوشبختانه امروز در همه عرصه های دفاعی وپزشکی شاهد رشد هستیم و ما باید از آنها حمایت کنیم و مانع فعالیت آنها نباشیم چراکه قوانین دولتی سخت گیرانه وجود دارد و مانع فعالیت شرکت های خلاق می شود که ما باید به استقبال این شرکت ها برویم و همه جانبه از شرکت های خلاق حمایت کنیم.

زاهدی اضافه کرد: یکی از اصلی ترین فعالیت های مجلس یازدهم حمایت از شرکت های خلاق و دانش بنیان است امیدواریم تلاش این شرکت در حوزه پزشکی ادامه پیدا کند چراکه ما در بسیاری از دستگاه ها تحریم هستیم و نیازمند طراحی و ساخت دستگاه های مختلف پزشکی توسط شرکت های خلاق هستیم زیرا حمایت از شرکت ها می تواند ما را به جایی برساند که بتوانیم حتی دستگاه های تولیدی و بومی را به سایر کشورها صادر کنیم.
انتهای پیام/

نظر شما