شناسهٔ خبر: 42545842 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توهین به پیامبر اکرم(ص) با هدف منحرف کردن افکار عمومی/ مسؤولان گرانی در بازار را کنترل کنند

امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: دشمنان در تلاشند تا افکار عمومی جهان را با این اقدامات منحرف سازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان مشگین شهر با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس نبی اکرم(ص) توسط نشریه فرانسوی اظهار کرد: این کینه‌ای دیرینه هست که دشمنان از اسلام ناب محمدی داشته و دارند.

وی افزود: گسترش اسلام در جهان و پیروزی مسلمانان در جبهه‌های مقاومت اسلامی عامل کینه‌ورزی غرب و استکبار بوده و آنان در تلاشند تا افکار عمومی جهان را با این اقدامات منحرف سازند.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر بیان کرد: مسلمانان جهان باید به این اقدام غرب و دشمنان بی‌تفاوت نبوده و در مقابل این گستاخی و حرکت زشت و وقیحانه آنان بایستند.

وی در ادامه به گرانی افسار گسیخته در جامعه اشاره کرد و گفت: مسؤولان و به‌ویژه وزارت صمت و تعزیرات حکومتی باید با کنترل قیمت‌ها، گرانی در بازار را کنترل کنند.

خطیب نماز جمعه مشگین شهر در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس تاکید کرد: مسؤولان آموزش و پرورش با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی باید نگرانی خانوادهای دانش آموزان را کاهش دهند.

وی به مشکلات آموزش در بستر فضای مجازی و نرم افزار شاد اشاره کرد و اذعان داشت: با وجود اینکه فضای مجازی و نرم افزار شاد فرصتی برای آموزش از راه دور و بهره مندی تمام دانش آموزان از این فضا است ولی عده‌ای توان خرید تبلت را ندارند.

باوقار از خیرین و اولیای دانش آموزان شهرستان جهت شرکت در جشن عاطفه‌ها و کمک مومنانه در این زمینه دعوت و از کمک‌های مومنانه قبلی که ۶۰۰ دانش آموز را پوشش داده تشکر کرد.

انتهای پیام/3463/

نظر شما