شناسهٔ خبر: 42507831 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سخنگوی سپاه پاسداران:

با شکوه برگزار کردن مراسم «حاج قاسم» برای دشمن پیام مهمی دارد

صدف صمیمی

رمضان شریف گفت: در همه مناسبت‌ها و در آستانه مراسم مختلف در کشورمان، دشمن جریان رسانه‌ای را برپا می‌کند تا ما را در دام عملیاتی خود گرفتار کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در نشست کشوری هم‌اندیشی و تشریک مساعی در سیاست‌گذاری مناسبت‌های نیمه دوم سال جاری اظهار کرد: برای هر کدام از مناسبت ها مخصوصا سالگرد شهادت سردار سلیمانی ستاد ویژه ای پیش بینی شده است و قرار است به زودی جلسه ای با مسئولین فرهنگی کشور برگزار شود. با شکوه برگزار کردن مراسم حاج قاسم هم برای ما خیلی مهم است هم برای دشمن پیام مهمی دارد و سنگ بنایش باید درست گذاشته شود.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: در همه این مناسبت‌ها و در آستانه مراسم مختلف در کشورمان، دشمن جریان رسانه‌ای را برپا می‌کند تا در دام عملیاتی خود ما را گرفتار کند و این نشان می‌دهد دشمن به صورت حرفه‌ای وارد عمل می‌شود و ما آن طور که باید به این موضوعات توجه نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: شب سوم خرداد که سالگرد پیروزی ما در خرمشهر است مشکل آب غیزانیه را مطرح کردند. یک مرتبه که این مشکل ایجاد نشده بود، اما به یکباره طرحش کردند. در شبکه های اجتماعی نزدیک ۳۰ شخصیت در مورد این موضوع اظهار نظر کردند. پریروز قرارگاه خاتم طی ۲۵ روز این مشکل را حل کردند، جز صدا و سیما کسی درباره رفع این مشکل حرفی نزد.

وی با بیان اینکه اقدامات محتوایی ما در سال جاری بیشتر خواهد بود، افزود: ما نباید اجازه دوقطبی شدن درباره برگزاری برنامه‌های مختلف را بدهیم. شاید از بستر این مراسم‌ها بتوانیم ثابت کنیم که همه گروه‌ها هدف مشترکی دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما