شناسهٔ خبر: 42504506 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نظرسنجی نشان داد: رقابت نزدیک بایدن و ترامپ در ایالت فلوریدا

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد جو بایدن نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا و دونالد ترامپ رقابت نزدیک و تنگاتنگی در ایالت فلوریدا دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نظرسنجی جدید ان بی سی نیوز-ماریست حاکی است جو بایدن و دونالد ترامپ رقابت بسیار نزدیکی در ایالت فلوریدا دارند به طوری که ترامپ موفق به کسب 48 درصد حمایت رای دهندگان در این ایالت شده و این رقم برای بایدن به 47 درصد رسیده است.

بر اساس این گزارش ترامپ در راهبرد انتخاباتی خود اهمیت زیادی برای ایالت فلوریدا و کسب آراء این ایالت قائل شده است.

 

پیشتازی بایدن در نظرسنجی انجام شده توسط ریل کلیر پولیتیکس در ایالت فلوریدا به کمتر از 1.4 درصد رسیده است، این رقم در ماه جولای به 8.4 درصد رسیده بود.

در بین رای دهندگان لاتین تبار ترامپ با کسب 50 درصد آرا نسبت به 46 درصد بایدن، پیشتاز است. این یک تغییر بزرگ نسبت به سال 2016 به شمار می رود، جایی که هیلاری کلینتون نسبت به ترامپ در بین لاتین تبارها 25 درصد جلوتر بود.

البته میزان حمایت سیاهپوستان، مستقل ها و زنان از بایدن نسبت به ترامپ دو رقمی است.

این نظرسنجی نشان می دهد بیش از 53 درصد رای دهندگان گفته اند که ترامپ نامزد بهتری برای اداره اقتصاد است. در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا نیز بایدن 49 درصد و ترامپ 40 درصد حمایت رای دهندگان را کسب کرده اند. در خصوص مسائل نژادی نیز 51 درصد از بایدن و 37 درصد از ترامپ حمایت کرده اند.

انتهای پیام /

نظر شما