شناسهٔ خبر: 42486064 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

نوبت دهی تعویض پلاک در سراسر تهران اینترنتی شد

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد که از امروز دریافت نوبت برای خدمات تعویض پلاک در تهران تماما به شکل اینترنتی انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -
سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی ، با اشاره به طرحی که از چندی پیش برای نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو در پلیس راهور به اجرا درآمده بود، گفت: همانطور که پیشتر نیز اطلاع رسانی شده بود طی چندین نوبت مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در تهران به سیستم نوبت دهی اینترنتی پیوسته و از امروز سه شنبه ۱۸ شهریور ماه تمامی مراکز تعویض پلاک در تهران صرفا از طریق دریافت نوبت اینترنتی قابل مراجعه هستند.

وی با بیان اینکه این موضوع فعلا در تهران بوده، اما به زودی در سراسر کشور نیز اجرا می‌شود، گفت: بنابراین افرادی که قصد دریافت خدمات تعویض پلاک را دارند می‌بایست قبل از مراجعه حضوری به این مراکز به سایت nobatdehie.police.ir مراجعه کرده و ابتدا نوبت خود را به شکل اینترنتی دریافت کرده و سپس در همان ساعت مقرر به مرکز مربوطه مراجعه کند.

محمدی درباره برخی گلایه‌ها پیرامون کند بودن سرعت، اظهار کرد: به دلیل افزایش ناگهانی حجم مراجعات در چند روز گذشته سایت کمی دچار اخلال شد که خوشبختانه با اقدامات انجام شده این مشکل حل شده و در حال حاضر با تقویت سرور‌ها خدمات به طور کامل و به درستی ارائه می‌شود.

وی درباره اینکه نوبت دهی مراکز شماره گذاری در دیگر شهر‌ها چه زمانی اینترنتی می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر در حال بررسی زیرساخت‌ها و اقدامات لازم هستیم و به زودی مراکز شماره گذاری دیگر استان‌ها نیز به سیستم نوبت دهی اینترنتی مجهز خواهد شد.

محمدی از شهروندانی که در تهران قصد دریافت خدمات تعویض پلاک را دارند خواست بدون اخذ نوبت اینترنتی به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک مراجعه نکنند؛ چرا که لازمه ورود، دریافت نوبت اینترنتی است.


منبع:ایسنا

نظر شما