شناسهٔ خبر: 42348639 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

اکران دو فیلم جدید همزمان با بازگشایی مجدد سینما‌ها

خبرگزاری ایرنا

طبق اعلام قبلی شورای صنفی نمایش دو فیلم «بی حسی موضعی» و «آبادان یازده ۶۰» از چهارشنبه هفته جاری در سینما‌های سراسر کشور اکران خواهند شد.

صاحب‌خبر -
طبق اعلام قبلی شورای صنفی نمایش دو فیلم «بی حسی موضعی» و «آبادان یازده ۶۰» از چهارشنبه هفته جاری در سینما‌های سراسر کشور اکران خواهند شد.

مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش، درباره تصمیم برای اکران فیلم جدید همزمان با بازگشایی مجدد سینماها، اظهار داشت: جلسه این هفته شورای تشکیل نشده است بنابراین فیلم جدیدی هم به غیر از بی حسی موضعی و آبادان یازده ۶۰ که از قبل اعلام شده بود، اکران نخواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به استقبال اندک مردم از سینما‌ها باید برنامه دقیقی برای اکران فیلم‌های پرمخاطب در نظر گرفت تا بتوانیم مخاطبان را در این شرایط خاص به سینما‌ها بکشانیم.

دبیر شورای صنفی نمایش تاکید کرد: طبق برنامه قبلی قرار است در جلسه هفته آتی شورای صنفی نمایش با تمرکز بر رونق بخشی به سینما‌ها راهکار‌های موجود برای این هدف را بررسی و عملی کنیم.

شایسته با تاکید بر اینکه در نظر داریم تا با برنامه ریزی درست روند اکران در سینما‌ها را پربارتر کنیم، خاطرنشان کرد: در جلسه هفته آینده قصد داریم ۲ تا ۳ فیلم خوب، جذاب و با کیفیت را برای رونق بخشیدن به چرخه اکران راهی سینما‌ها کنیم.

فیلم سینمایی بی حسی موضعی به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین مهکام در خلاصه داستانش آنده است که قصه این فیلم در یک شب تا صبح می‌گذرد.

پارسا پیروزفر، سهیل مستجابیان، باران کوثری، حسن معجونی و حبیب رضایی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی آبادان یازده ۶۰ به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی حسن کلامی در خلاصه داستانش آمده است که مردم غیور آبادان ... شهر در آستانه سقوط قرار گرفته است!

علیرضا کمالی، حسن معجونی، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی، ویدا جوان، نادر سلیمانی، رضا مسعودی و یاسین مسعودی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

نظر شما