شناسهٔ خبر: 42345099 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفا آنلاین | لینک خبر

جشنواره ملی عکس و پوستر «همدلی و مشارکت مردمی در مقابله با کرونا» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی عکس و پوستر «همدلی و مشارکت مردمی در مقابله با کرونا» که از سوی واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری دانشگاه هنرهای ایرانی-اسلامی استاد فرشچیان و انجمن علمی پژوهشهای هنری ایران برگزار می‌شود، تا اواخر مهر ماه تمدید شد.

صاحب‌خبر - شفاآنلاین>اجتماعی>  در اطلاعیه ستاد خبری این جشنواره آمده است: «با توجه به استقبال مردم و هنرمندان از جشنواره ملی عکس و پوستر «همدلی و مشارکت مردمی در مقابله با کرونا»، به دلیل ویژگی خاصی که عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) با وجود بیماری کرونا پیدا کرده و همچنین در پیش بودن اربعین حسینی وایجاد فرصتی کم نظیر برای عموم مردم و عکاسان  برای ثبت صحنه‌های منحصربه‌فرد یا خلق پوسترهای ویژه‌، ستاد برگزاری جشنواره تصمیم گرفت مهلت ارسال آثار را تا بعد از ایام اربعین حسینی تمدید کند».

به گزارش شفاآنلاین: گفتنی است، مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۱۴ شهریور بود که بر اساس این اطلاعیه، متقاضیان می‌توانند آثار عکس و پوستر خود را تا ۲۵ مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. تاریخ داوری و اعلام آثار برگزیده متعاقبا اعلام خواهد شد.

در فراخوان این جشنواره آمده است: جشنواره ملی عکس و پوستر «همدلی و مشارکت مردمی در مقابله با کرونا» فرصتی برای همه شهروندان ایرانی است تا آنچه در خصوص واکنش‌های اخلاقی، همدلی و همیاری ایرانیان در مواجه با بیماری کووید ۱۹ را ثبت و ضبط کرده‌اند، با زبان هنر، مستندسازی کرده و در نمایشگاه مجازی (و انشالله حقیقی) این جشنواره در معرض دید قرار دهند. متقاضیان می‌توانند آثار عکاسی و طراحی پوستر خود با موضوعات زیر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند:

۱- جلوه‌های حضور داوطلبانه و همکاری با کادر درمان و سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با ویروس کرونا؛

۲- جلوه‌های همدلی با مردم آسیب‌دیده از ویروس کرونا؛

۳- مشارکت مردم در رعایت اصول بهداشتی در ارتباطات اجتماعی؛

۴- تجلیل از کادرهای درمان و صفوف مقدم؛

 ۵- مبارزه با اپیدمی کرونا؛

۶- تجلیل از شهدای سلامت؛

و ...

دریافت آثار از طریق ایمیل و شماره پیام‌رسان واتس آپ جشنواره به نشانی‌های زیر امکان‌پذیر است:

  artfestivalcoronavirus@iau-tnb.ac.ir و ۰۹۱۲۸۴۰۶۲۷۴.


خبرانلاین

نظر شما