شناسهٔ خبر: 42325152 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لزوم حفظ و تأمین نیازهای یگان ویژه ورامین

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: شهرستان ورامین نیازمند استحقاق خدمت و جذب امکانات بیشتر است و این قابل قبول نیست که ظرفیتی که با زحمات بسیار زیاد مسؤولان وقت جذب شده است از شهرستان خارج و به جای دیگری منتقل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی که در شهرستان ورامین با پیگیری‌های جدی مسؤولان وقت به وجود آمد استقرار فرمانده انتظامی شرق استان تهران بود که پیرو آن نیروهای عزیز یگان ویژه هم در شهرستان مستقر شدند و استقرار این مجموعه در حوزه خدمات مختلف و حفظ امنیت و تأمین نیازهای امنیتی منطقه بسیار تأثیرگذار بوده است که همه کارشناسان و مسؤولان از آن مطلع هستند.

وی ادامه داد: اخیراً طبق شنیده‌ها به خاطر اینکه یگان ویژه نیاز آن برای تأمین زمین مناسب اتفاق نیافتاده است تصمیم گرفته شده که یگان ویژه از ورامین به مکان دیگری منتقل شود.

امام جمعه موقت وامین خاطرنشان کرد: شهرستان ورامین نیازمند استحقاق خدمت و جذب بیشتر است و این قابل قبول نیست که امکانات و ظرفیتی که با زحمات بسیار زیاد مسؤولان وقت جذب شده است از شهرستان خارج و به جای دیگری منتقل شود.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه یگان ویژه بازوی قوی برای شورای تأمین و نیروهای امنیتی است، تأکید کرد: مسؤولان شهرستان در تمام رده‌ها و مسؤولان استان وظیفه‌مند هستند که برای تأمین نیازهای این عزیزان و تحقق شرایط مناسب تلاش کنند و اصلاً قابل قبول نیست که مسؤولی بخواهد کوتاهی کند لذا درخواست می‌کنم از مجموعه‌های اجرایی خصوصاً شورای تامین به طور ویژه این موضوع را دنبال کنند و مسئولان ذی‌ربط را ملزم کنند که نیازهای یگان ویژه را فراهم کنند.

وی ابراز کرد: از مجموعه شورای تأمین استان و شخص استاندار درخواست می‌کنم با توجه به اینکه متأسفانه چندین استاندار آمدند و رفتند و این مشکل یگان ویژه ورامین را به هر دلیلی نتوانستند نیازهایشان را تأمین و حل کنند برای حل این موضوع چاره‌ای بیندیشند.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: از استاندار می‌خواهیم این موضوع را با توجه به روحیه خوبی که دارند دنبال کنند و  شهرستان را ملزم کند که باید نیاز این مجموعه تأمین شود.

حجت الاسلام محمودی گفت: از نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که شجاعانه از حق مردم دفاع کرده و با توجه به حضورشان در کمیسیون امنیت ملی مجلس در اینجا به نقش خودشان عمل کنند و اجازه ندهند ظرفیتی که سال‌ها برای آن زحمت کشیده شده به راحتی برای آن تصمیم بگیرند.

وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه از اینکه به موقع برای تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند قدردانی و درخواست می‌کنم از مطالبه به حق مردم در قالب اطلاع رسانی و مطالبه دنبال کنند و رسانه‌های شهرستان زبان مردم باشند و هر کجا و هر مسؤولی در هر جایگاهی می‌خواهد کوتاهی کند این موضوع را به افکار عمومی اطلاع رسانی کنند.

امام جمعه موقت ورامین عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم شهرستان را تقویت کرده و بر ظرفیت‌های استانی را بیافزائیم و در زمینه تأمین نیازهای شهرستان و خدمت به مردم در حوزه های مختلف تلاش کنیم نه اینکه از  آن کم کنیم. 

حجت الاسلام محمودی ضمن تشکر از خدمات انجام شده و زحماتی که مسؤولان کشیده‌اند، بیان کرد: این درخواست را داریم که به هیچ وجه کوتاهی انجام نگیرد و همچنان یگان ویژه در ورامین مستقر باشد و برای خدمت مردم و نه تنها در ورامین بلکه در حوزه شرق استان تهران منشاء آثار و برکات نیز باشد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

نظر شما