شناسهٔ خبر: 42321714 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

امیر موسوی: پدافند هوایی ایران جایگاه رفیعی در منطقه دارد

فارس

فرمانده ارتش با بیان اینکه پدافند هوایی ایران جایگاه رفیعی در منطقه دارد، گفت: پدافند هوایی کشور به دستاوردهای خوبی در زمینه های مختلف دفاع هوایی دست پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده پدافند هوایی کشور، همزمان با دهم شهریور روز پدافند هوایی به همراه دیگر فرماندهان و مسئولان بلند پایه ارتش با حضور در ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش، با امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی دیدار کرد.

فرمانده کل ارتش در این دیدار، ضمن ارتباط تصویری برخط با مراکز فرماندهی کنترل پدافندهوایی در سراسر کشور، با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان، و گرامیداشت روز پدافند هوایی، خطاب به فرماندهان مناطق و گروه های پدافندی گفت: پدافند هوایی کشور در طول سال‌های پس از انقلاب و به ویژه پس از تشکیل قرارگاه پدافند هوایی در سال ۸۷ به دستاوردهای خوبی در زمینه های مختلف دفاع هوایی از جمله راداری، موشکی و سامانه های ارتباطی دست پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: در طول حدود یک سالی هم که از تشکیل نیروی پدافند هوایی می‌گذرد اتفاقات مبارکی در این نیرو رخ داده و به توان رزمی و آمادگی پدافند هوایی افزوده شده است.

فرمانده پدافند هوایی کشور با بیان اینکه پدافند هوایی ایران، جایگاه رفیعی در منطقه دارد، بر لزوم هم افزایی بیش از پیش نیروهای مسلح در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

امیر سرلشکر موسوی با قدردانی از زحمات کارکنان پدافند هوایی گفت: از همرزمان خود در  پدافند هوایی در اقصی نقاط کشور که با تلاش شبانه‌روزی و اندیشه جهادی کار کرده‌اند تا این آمادگی و اقتدار برای دفاع از کشور عزیزمان حاصل شود تشکر می کنم.

در این دیدار، امیر سرتیپ دادرس، جانشین فرمانده کل ارتش، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی آجا، امیر سرتیپ شاه صفی جانشین معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ رحیم زاده جانشین قرارگاه پدافند هوایی کشور، امیر سرتیپ خرم طوسی مدیر عامل بنیاد تعاون آجا، امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی ارتش و امیر سرتیپ مقدس معاون طرح، برنامه، بودجه و امور مجلس ارتش، حضور داشتند.

نظر شما