شناسهٔ خبر: 42310108 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

توسط نشر افق؛

کتاب‌های سطح چهارِ «کلاس اولی کتاب اولی» چاپ شدند

صادق وفایی

چهار کتاب جدید مجموعه «کلاس اولی کتاب اولی» که مربوط به سطح چهار این‌مجموعه هستند، توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عناوین چهارگانه سطح چهار مجموعه «کلاس اولی کتاب اولی» نوشته جمعی از نویسندگان کودک و نوجوان، به‌تازگی توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شده است.

«کلاس اولی کتاب اولی» مجموعه‌ای داستانی است که باهدف ترویج کتاب‌خوانی و کمک به مهارت‌ روان‌خوانی دانش‌آموزان کلاس اول منتشر می‌شود. کتاب‌های سطح ۱ و ۲ این‌مجموعه، هرکدام با ۴ جلد زمستان سال ۹۸ و کتاب‌های سطح ۳ هم با ۴ جلد دیگر خردادماه امسال منتشر و راهی بازار نشر شدند.

سطح اول این‌کتاب‌ها به‌قول نشر افق برای کودکان نوسوادی چاپ می‌شوند که درس‌های ۱ تا ۵ کتاب فارسی اول دبستان را تمام کرده‌اند و می‌خواهند کلمه‌خوانی و جمله‌خوانی را تمرین کنند. در کتاب‌های سطح ۲، مطالب براساس درس‌های ۶ تا ۱۰ کتاب فارسی اول دبستان طراحی شده‌اند. در سطح ۳، براساس درس‌های ۱۱ تا ۱۳، سطح چهارم براساس درس‌های ۱۴ تا ۱۸ تدوین شده‌اند.

کتاب‌های سطح پنجم این‌مجموعه هم که منتشر خواهند شد، براساس درس‌های ۱۹ تا ۲۲ کتاب فارسی نوشته و منتشر می‌شوند.

کتاب‌های سطح چهار مجموعه مذکور، به‌ترتیب عناوین ۱۳ تا ۱۶ «کلاس اولی کتاب اولی» هستند. «عَمّه ذُرَّت» به‌عنوان اولین کتاب سطح چهار، نوشته لاله جعفری است و توسط غزاله بیگدلو تصویرگری شده است. کتاب بعدی «خواهَر دوقُلویِ مَن» است که به قلم مژگان کلهر نوشته و توسط ویدا کریمی تصویرگری شده است. «جادوگَر جَنگولَکچی»‌ نوشته آتوسا صالحی با تصویرگری غزاله باروتیان هم عنوان بعدی و پانزدهم «کلاس اولی کتاب اولی» است. کتاب چهارم سطح چهار این‌مجموعه هم «کارآگاه دُلفینِ زِبِل» است که به قلم معصومه یزدانی نوشته شده و تصویرگری‌اش هم به‌عهده غزاله باروتیان بوده است.

کتاب‌های سطح چهار «کلاس اولی کتاب اولی» با ۵۲ صفحه، شمارگان ۳ هزار نسخه و قیمت ۲۰ هزار تومان منتشر شده‌اند.

نظر شما