شناسهٔ خبر: 42259540 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

درخواست عجیب دونالد ترامپ پیش از مناظره انتخاباتی با جو بایدن

موج نیوز

دونالد ترامپ پیش از آغاز اولین مناظره انتخاباتی با جو بایدن در مصاحبه ای گفت به دلیل ارتقای عملکرد جو بایدن خواستار انجام تست مواد مخدر در روز مناظره است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس جمهور آمریکا پیش از اولین مناظره ریاست جمهوری در ماه آتی با جو بایدن ، نامزد دموکرات ها خواستار انجام تست مواد مخدر شد براین اساس دونالد ترامپ این درخواست را در مصاحبه روز چهارشنبه با واشنگتن اگزماینر مطرح کرد و گفت، او به طور ناگهانی متوجه ارتقای عملکرد بایدن در مناظره های اولیه مقابل سناتور برنی سندرز در ماه مارس شده است. او هیچ مدرکی در تایید ادعاهایش مبنی بر اینکه این ارتقا نتیجه تاثیرات دارو و موادمخدر بوده باشد، ارائه نکرد.

بایدن در ۱۱ مناظره داخلی حزب دموکرات حضور داشت که بیشتر آنها مقابل جمعی از رقبا بود اما آخرین مورد آن در تاریخ ۱۵ مارس تنها مقابل برنی سندرز انجام شد.

دونالد ترامپ گفت: هیچکس فکرش را هم نمی کرد که او پیروز شود چون عملکردهای او در مناظره ها بسیار بد بود.     صادقانه بگویم که بهترین عملکرد او مقابل برنی بود. در ضمن ما خواستار انجام تست موادمخدر هستیم وعلت آن عملکرد خوب او مقابل برنی است. مساله این نیست که او وینستون چرچیل است چون او اینطور نیست، بلکه یک مناظره عادی و ملالت آور بود. خب هیچ چیز هیجان انگیزی رخ نداد. ما قصد داریم تا خواستار تست مواد شویم چون هیچ راهی ندارد که شما بتوانید چنین کاری کنید.

او وقتی برای توضیحاتی درباره حرف هایش تحت فشار قرار گرفت، گفت: نمی دانم چطور می شود که شخصی در مناظره هایش آنقدر بد است و بعد به شکلی ناگهانی در مقابل برنی خوب می شود. حرفم این است که اگر شما به عقب برگردید و تعدادی از آن مناظره ها را مشاهده کنید، می فهمید که او خیلی بد بوده است. او حتی منسجم و مرتبط هم صحبت نمی کرد. بعد مقابل برنی، همه چیز عوض شد. برای همین ما می خواهیم تا آزمایش مواد مخدر انجام شود.

رئیس جمهوری آمریکا گفت این موارد جزو برداشت های شخصی اوست و اطلاعاتی از درون کارزار انتخاباتی بایدن به شمار نمی روند. او افزود: همه حرفم به شما این است که من در این موارد خیلی خوبم.

ترامپ و بایدن قرار است در ۲۹ سپتامبر اولین مناظره انتخاباتی خودشان را در دانشگاهی در کلیولند برگزار کنند. البته رئیس جمهوری آمریکا نگفت که قصد دارد چه زمانی و به چه کسی این درخواست انجام آزمایش را رسما ارائه کند. کمپین بایدن هنوز واکنشی نداشته است.

 

نظر شما