شناسهٔ خبر: 42233390 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفت افزایی جوانان مهم‌ترین هدف هئیت‌های مذهبی باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت:معرفت افزایی برای جوانان باید از مهم‌ترین اهداف و وظایف هیئت‌های مذهبی در عصر حاضر باشد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام رضایی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  گفت : در شرایط خاص امروز و کمین دشمن برای ایجاد جنگ روانی معرفت افزایی برای مردم به ویژه جوانان باید مهم‌ترین وظیفه هئیت‌های مذهبی باشد.

او افزود: شهدای عزیزمان پرورش‌یافته در هیئت‌های مذهبی بوده‌اند و ما باید بامعرفت افزایی جوانان و نوجوانان، چنین افرادی را در مراسم عزاداری هیئت‌ها پرورش دهیم.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: اگر در عصر حاضر محفلی داشته باشیم، اما منبر وعظ و سخنرانی در آن نباشد به خود و مردم جفا کرده‌ایم و باید جوانان را به شرکت در مراسم مذهبی تشویق نماییم.

بیشتر بخوانید

بهره مندی ازظرفیت هیئت‌ها برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا‌ی انقلاب

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بااشاره به انتشار ویروس کرونا گفت: در حال حاضر با دو مسئله یعنی عشق و شور حسینی و همچنین وجود این بیماری مواجهه هستیم و با باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم عزاداری حسینی را با شور و شعف حسینی برگزار کنیم.

او افزود: ما هر چه انس قلبی و یدی ما با اهل‌بیت (ع) بیشتر شود قرابت و نزدیکی ما با آن‌ها بیشتر خواهد شد و در‌های رحمت زیادی به روی ما گشوده خواهد شد.

انتهای پیام/ک

نظر شما