شناسهٔ خبر: 42127990 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

ویدیوی هندزآن Galaxy Z Fold 2 برخی از امکانات آن را نشان می‌دهد

gsmarena

صاحب‌خبر -

با وجود رونمایی از سامسونگ گلکسی زد فولد ۲ هنوز مشخصات کامل و قیمت آن مشخص نیست. ولی تازه‌ترین ویدیوی هندزآن Galaxy Z Fold 2 ما را با این گوشی منعطف بیشتر آشنا می‌کند.

انتظار می‌رود سامسونگ در تاریخ ۱۱ شهریور، فهرست کامل مشخصات فنی و جزئیات فروش Galaxy Z Fold2 را منتشر کند. اما فعلا می‌توانیم به این ویدیوی هندزآن نگاهی داشته باشیم که برخی از ویژگی‌های ظاهری و نرم افزاری دستگاه را نشان می‌دهد.

اولین چیزی که جلب توجه می‌کند، چین‌خوردگی وسط نمایشگر تاشو است. البته شاید زاویه نور هم در بیشتر به چشم آمدن آن دخیل باشد. همچنین می‌توانیم Flex Mode را ببینیم که پیش‌تر با سامسونگ گلکسی زد فلیپ معرفی شده بود و حالا به گلکسی زد فولد ۲ رسیده است. پیداست که لولای بازطراحی شده‌ی دستگاه، امکان استفاده از آن را در حالت نیمه تاشده فراهم می‌سازد.

هنگام فعال بودن Flex Mode، منوهای اپلیکیشن دوربین در نیمه پایینی صفحه نمایش قرار می‌گیرند؛ در حالی که نیمه بالایی نمایشگر به انحصار نمایاب دوربین درمی‌آید.

یکی دیگر از موارد قابل مشاهده در این ویدیو، امکان تغییر حالت بین ریفرش ریت ۶۰ و ۱۲۰ هرتز نمایشگر اصلی است. برای لحظاتی هم نمایشگر بیرونی ۶.۲ اینچی این گوشی منعطف به تصویر کشیده می‌شود.

ویدیوی هندزآن سامسونگ Galaxy Z Fold 2

نظر شما