شناسهٔ خبر: 42000860 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه نجف؛

هیچ گاه امکان صلح با رژیم صهیونیستی وجود ندارد

امام جمعه نجف اشرف، عادی سازی روابط امارات با رژیم اشغالگر صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: هیچ گاه امکان صلح با رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا در نجف اشرف، حجت الاسلام سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف طی سخنانی پیرامون روز جهانی جوانان ابراز داشت: جوانان نقش بسیار پر رنگی در ارتقاء کشور و نشان دادن استعدادها دارند و ما باید نسل جدیدی از جوانان را راهی پارلمان این کشور کنیم و لازم است که جوانان به سمت امور مدیریتی رفته و مردم سعی در انتخاب گزینه های بهتری برای کشور خود یعنی عراق داشته باشند.
وی افزود: دولت عراق باید برای پیشرفت کشور، فرصت کار را برای جوانان محیا و تسهیلاتی را برای بخش ازدواج و مسکن آنان فراهم کند.
حجت الاسلام قبانچی با بیان اینکه متاسفانه ما شاهد اقدام برخی رسانه ها در جهت تخریب چهره های مذهبی و علمای دین هستیم، تصریح کرد: این گونه اقدامات در حالی رخ می دهد که مرجعیت، نشان دهنده روحیه جامعه و حفظ آن در مواجهه با جنگ فرهنگی و حافظ عراق است و دشمنان به دلیل نداشتن منطق، شروع به این اتهام زنی ها می کنند.
وی در بخش دیگر سخنان خود خواستار آمادگی برای ماه محرم الحرام و التزام به توصیه های پزشکی شد و اظهار داشت: مردم ما نباید ار امام حسین (ع) جدا شوند و باید شعائر حسینی را زنده نگه بدارند.
امام جمعه نجف اشرف بیان کرد: ما تجاوز ترکیه علیه عراق را محکوم کرده و از دولت می خواهیم که موضع جدی نسبت به این تجاوز اتخاذ کند.
وی ادامه داد: توافق نامه صلح بین اسرائیل و امارات که توسط ایالات متحده حمایت می شود را به شدت محکوم می کنیم و این اولین توافق نیست و رژیم غاصب صهیونیستی موجودی است که نمی شود با آن صلح کرد.
وی ضمن گرامی داشت روز مباهله اعلام کرد: نشان های از پیروزی دینی و سیاسی و جایگاه و مقام اهل بیت و امام علی (علیهم السلام) در روز مباهله نمایان است.

برچسب‌ها:

نظر شما