شناسهٔ خبر: 42000677 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پرچم محرم را در فضای مجازی برافراشته کنید/ نقش‌آفرینی در هیأت‌ها رزق جوانان است + فیلم

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: مسؤولیت‌پذیری جوانان در هیأت‌ها رزق آنان است و جوانان عزیز بدانند که خدای متعال بواسطه حضور و نقش‌آفرینی‌‌شان در این مکتب پرشور و الهام بخش، خیر عظیمی نصیب‌‌شان خواهد شد که هم در دنیا و هم در آخرت سبب عاقبت‌بخیری خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده امروز در گفت‌وگویی مجازی با فعالان هیأت‌های مذهبی در هرمزگان با بیان این که ظرفیت‌های عظیم عاشورایی را در فضای مجازی بیش از هر فضا و مکان دیگری می‌توان تبیین و تحلیل کرد، افزود: پرچم محرم را در فضای مجازی برافراشته کنید و امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، یک رزمایش عظیمی از حضور در فضای مجازی را برای پرداختن به برنامه‌های تحلیلی و تبیینی مکتب امام حسین (ع) در پیش رو داریم.

وی عنوان داشت: رسانه‌ها یکی از این ظرفیت‌ها هستند که جامعه را با استفاده از عبرت‌های عاشورایی به سمت و سوی ارتقای ظرفیت‌های معنوی هدایت و حمایت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان از نقش هیأت‌ها در زنده نگهداشتن مکتب حسینی در دوران معاصر تقدیر و تجلیل کرد و گفت: زمینه‌سازی برای ظهور آقا امام زمان (عج) از طریق همین برنامه‌های ارزنده‌ای است که در قالب هیأت‌ها و در مقاطع زمانی مختلف بخصوص در ایام عزای محرم و صفر انجام می‌گیرد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، پرداختن به ماهیت قیام اباعبدالله الحسین (ع) را به اندازه شور حسینی با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در هیأت‌ها تلاش کنید که برای هر کدام از اعضای‌تان، نقش و جایگاه در نظر بگیرید و از کودکان و نوجوانان در این حرکت عظیم غافل نشوید که همانا ادامه دهنده راه این مکتب پرشور در آینده، نسل نوپای امروز است که با فرهنگ عاشورایی آشنا شود.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: مسؤولیت‌پذیری جوانان در هیأت‌ها رزق آنان است و جوانان عزیز بدانند که خدای متعال بواسطه حضور و نقش‌آفرینی‌‌شان در این مکتب پرشور و الهام بخش، خیر عظیمی نصیب‌‌شان خواهد شد که هم در دنیا و هم در آخرت سبب عاقبت‌بخیری خواهد بود.

انتهای پیام/88055

 

 

نظر شما