شناسهٔ خبر: 42000380 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

تعقیب و گریز پلیس و دزد جسور در جاده جاجرود +فیلم

سارق 206 در تعقیب و گریز پلیسی در پردیس تهران به دام افتاد.

صاحب‌خبر -

رکنا: سرهنگ "سعدالله گزافی" در تشریح این خبر گفت: ساعت11:00 شانزدهم مرداد ماه اکیپی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین انجام ماموریت و گشت زنی در محدوده بزرگراه شهید بابایی به یک دستگاه خودروی پژو 206 که با سرعت زیاد در حال حرکت بود مظنون می شوند که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص می شود خودرو مسروقه بوده و روز قبل سرقت شده است.

وی افزود: راننده خودرو مسروقه پس از مشاهده واحد گشت به سمت جاده جاجرود فرار می کند که با هماهنگی صورت گرفته و استفاده از علائم هشدار دهنده برای متوقف ساختن خودرو استفاده می شود .

این مقام انتظامی بیان داشت: راننده پژو 206 بدون توجه به اخطارهای پلیسی با انجام حرکات مخاطره آمیز به فرار خود ادامه می دهد که افسراکیپ با رعایت قانون به کارگیری سلاح چرخ های خودرو را مورد اصابت گلوله قرار می دهد و با پنچر شدن لاستیک خودرو متوقف می شود .

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: با متوقف شدن خودرو کارآگاهان در اقدامی ضربتی موفق به دستگیری راننده به هویت بهروز می شوند که با انتقال خودرو به پارکینگ سارق نیز برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ می شود

<div id="video-display-embed-code_1420827" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.fardanews.com/fa/news/play/embed/1013850/1420827?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما