شناسهٔ خبر: 41999806 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در کاشمر

فرمانده نیرو انتظامی کاشمر گفت: با همکاری نیرو‌های بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه، با اشراف اطلاعاتی محل استفاده دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در کاشمر را شناسایی و فرد سودجو را دستگیر کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین احمدی فرمانده نیروانتظامی کاشمر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر بهره برداری افراد سودجوء از تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کاشمر، بررسی موضوع سریعا در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی کاشمر قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با همکاری نیرو‌های بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان، با اشراف اطلاعاتی محل استفاده از این دستگاه‌ها را که در یک منزل مسکونی حاشیه شهرستان کاشمر بود شناسایی کردند.

فرمانده نیروانتظامی کاشمر ادامه داد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی محل مورد نظر را مورد بازرسی قرار داده و تعداد ۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف و در این زمینه یک سودجو را دستگیر کردند.

احمدی بیان کرد: با توجه به استفاده غیرمجاز از برق توسط متهم، مأموران شرکت برق نیز در محل حضور یافته و تخلفات این فرد سودجو در پرونده ثبت شد.

او با تشکر از همکاری خوب نیرو‌های بسیج با نیروی انتظامی، تصریح کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی کاشمر با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی، تاکید کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.
 
 
انتهای پیام//م.د

نظر شما