شناسهٔ خبر: 41999325 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

وزیر اوقاف سوریه: آمریکا؛ پایمال‌کننده کرامت انسان‌ها و حقوق بشریت

خبرگزاری میزان- وزیر اوقاف سوریه با بیان اینکه آمریکا امروز جایگاه انسان‌ها و کرامت و حقوق بشریت را پایمال می‌کند، گفت: براستی که ایالات متحده آمریکا چنین است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - محمد عبدالستار، وزیر اوقاف سوریه در آیین بزرگداشت روز جهانی حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: در آغاز لازم می‌دانم سلام همراه با دوستی و قدردانی خود را در این جلسه با ارزش مرتبط به حقوق بشر، به ملت برادر و دوست ایران وهمچنین رهبری و دولت تقدیم کنم.

وی افزود: پیش از هر چیزی عرضه می‌دارم که دین اسلام براستی دین صلح، امنیت و آسایش و آرامش برای همه انسان هاست و نام اسلام بزرگ از سلام وصلح برگرفته شده است؛ و خداوند است که شما را از پیش مسلمان نام نهاد.

وزیر اوقاف سوریه گفت: به راستی که هیچ عربی بر غیر عرب برتری ندارد و هیچ غیر عربی بر عرب و هیچ سیاهی بر سرخ و هیچ سرخی بر سیاه، برتری ندارند مگر با تقوا و پرهیزگاری.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز جایگاه انسان‌ها و کرامت و حقوق بشریت را پایمال می‌کند گفت: براستی که ایالات متحده آمریکا چنین است.

<div id="video-display-embed-code_2711814" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.com/fa/news/play/embed/647009/2711814?width=400&height=300"></script></div>

وزیر اوقاف سوریه گفت: حال که اظهار می‌داریم که اسلام از همه قواعد حقوق بشری پیشتاز‌تر بوده است، مثال و تصویری در برابر این نشست مبارکی که هم اکنون در تهران در حال برگزاری است، بیان می‌شود تا که همه جهان ببیند. تصویر نخست، تصویر آن پلیس نژاد پرست امریکاییست که یکماه پیشتر و در قرن بیست و یکم، در نمایشی کینه توزانه، روی گردن یک انسان سیاه پوستی تا سر حد مرگ، پا گذاشت.

وی گفت: اسلام عظیم‌الشان ما میان سیاه و سفید و یا جنس و نژاد و یا دین و آئین هیچ کسی، تفاوت قایل نیست.

انتهای پیام/

نظر شما