شناسهٔ خبر: 41982770 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

عضو مجلس خبرگان: مبارزه قوه قضاییه با فساد باعث دلگرمی مردم شده است

خبرگزاری میزان- عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه مبلغین در ماه محرم می‌توانند علاوه بر بیان نقاط ضعف، خدمات ارائه شده توسط قوای سه گانه را نیز تببین کنند، گفت: به عنوان مثال تحولات در قوه قضاییه با ورود آیت الله رییسی در مبارزه با فساد باعث دلگرمی مردم شده است.

صاحب‌خبر -
عضو مجلس خبرگان: مبلغین در ماه محرم مردم را به صبر و استقامت دعوت کنندآیت الله محسن مجتهدشبستری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم بیان کرد: مبلغین در ماه محرم حقایق را برای مردم بیان و آن‌ها را به صبر و استقامت دعوت کنند.
 
عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه مبلغین در ماه محرم می‌توانند علاوه بر بیان نقاط ضعف، خدمات ارائه شده توسط قوای سه گانه را نیز تببین کنند، اظهار کرد: به عنوان مثال تحولات در قوه قضاییه با ورود آیت الله رییسی در مبارزه با فساد باعث دلگرمی مردم شده است.
 
وی ضمن اشاره به رعایت اصول و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در عزاداری‌های ماه محرم گفت: ملت ایران عاشق اباعبدالله الحسین (ع) هستند و عزاداری‌های مردم کشورمان در جهان معروف است بنابراین ابراز احساسات باید به گونه‌ای باشد که سلامت مردم تهدید نشود.
آیت الله مجتهدی‌شبستری افزود: عزاداری‌های ماه محرم ترویج شعائر دینی شمرده می‌شود و حفظ سلامتی از واجبات است. باید با فاصله گذاری‌های اجتماعی، ماسک زدن و حضور در محیط باز طوری عمل شود که مردم بتوانند عزاداری کنند و از سویی سلامت آن‌ها به مخاطره نیافتد.
 
انتهای پیام/

نظر شما