شناسهٔ خبر: 41981628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به همت شبکه مردمی انفاق؛

فاز دوم پویش ایران همدل در کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه- به همت شبکه مردمی انفاق و همکاری بنیاد علوی، فاز دوم پویش ایران همدل در کرمانشاه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فاز دوم پویش "ایران همدل" با توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی در بین محرومین و آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا از عصر روز جمعه ۲۵ مرداد ماه جاری آغاز شد.

این ۱۰ هزار بسته معیشتی به همت بنیاد علوی و شبکه مردمی انفاق تهیه و توزیع خواهد شد.

بهزاد شهبازی، دبیر شبکه مردمی انفاق در حاشیه افتتاحیه فاز دوم پویش"ایران همدل" در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شبکه مردمی انفاق از زلزله سال ۹۶ کرمانشاه فعالیت خود را آغاز کرد و امروز در حدود ۵۰ خیریه و گروه مردمی عضو این شبکه هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۱۳ هزار و ۴۰۰ خانواده زیر پوشش شبکه مردمی انفاق هستند که بسته‌های معیشتی تهیه شده با همراهی بنیاد علوی از جمعه بین این خانواده‌ها توزیع خواهد شد.

سید محمدجعفر امامیان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در چند مرحله بسته‌های معیشتی در بین آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است.

وی افزود: در همین راستا در روز عید غدیر نیز بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم در وعده غذایی نهار در بیش از ۸۰ آشپزخانه در سرتاسر استان کرمانشاه طبخ و توزیع شده است.

دبیر جبهه مردمی انقلاب با اشاره به ضرورت حمایت از مجموعه‌های مردمی، افزود: فعال شدن گروه‌های مردمی می‌تواند گره خیلی از مردم را در لایه‌های جامعه باز کند و این فعال شدن با کمک و حمایت مجموعه‌ها و نهادهای دولتی و حاکمیتی اتفاق خواهد افتاد.

وی به وحدت و همدلی مردم ایران در مشکلات اشاره کرد و افزود: مردم ایران در همه عرصه‌ها در صف اول مبارزه با مشکلات ایستاده‌اند و در همه آزمون‌ها سربلند بیرون آمده‌اند؛ همدلی و مواساتی که در مرحله اول فراگیری ویروس منحوس کرونا دیدیم نمونه‌ای از وحدت و همدلی ملت ایران است.

نظر شما