شناسهٔ خبر: 41981530 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

۴ مصدوم در پی انفجار و حریق در ساختمان چهارطبقه‌ای در خیابان فخر رازی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار و حریق در یک ساختمان چهارطبقه در خیابان فخر رازی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ٢١:١٣ امروز (جمعه) یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان فخر رازی تقاطع خیابان نظری، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش‌نشان‌ها در مدت زمان کمتر از سه دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که در طبقه دوم یک ساختمان چهارطبقه که کاربری نگهداری کاغذ و کتاب داشت، انفجاری رخ داده که موجب آتش‌سوزی و تخریب بخشی از دیوار ساختمان شده‌ بود.

ملکی گفت: شعله از پنجره‌ها بیرون می‌زد و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افرادی داخل ساختمان هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: آتش‌نشانان همزمان با اطفای حریق بلافاصله جست‌وجوی این محل را آغاز کردند که سه آقا و یک خانم را که دچار مصدومیت شده بودند، از محل خارج کردند. آتش‌نشانان این افراد را به نیروهای اورژانس تحویل دادند.

ملکی با بیان این که در حال حاضر شعله‌زنی اولیه انجام شده، گفت: با توجه به وقوع انفجار و ریزش آوار، نیروها همچنان در حال جست‌وجو هستند.

نظر شما