شناسهٔ خبر: 41980957 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام‌های ارسالی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی؛

نبود بانک در بخش الوار گرمسیری اندیمشک تا ساحل‌خوارى در ایزدشهــر

مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۲۴ مردادماه از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار، در این بسته قابل مشاهده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و چهارم مردادماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

با سلام لطفاً در مورد بانک کشاورزی حسینیه که تنها بانک بخش الوار گرمسیری بود و جمع‌آوری شد بنویسید که برای یک کار بانکی باید حداقل (نزدیک‌ترین فاصله به شهرستان اندیمشک) ۳۰ کیلومتر مسافت طی کنند بخش الوار گرمسیری با وجود جمعیت ۴۰هزارنفری همین یک بانک را داشت که جمع‌آوری شد با تشکر از لطف شما.


در شهرستان سمیرم در قبال بسته‌های غذایی که برای کرونا به مردم می‌دهند ۹۰ هزار پول گرفته میشه کیسه‌های برنج رو بین دو نفر نصف می‌کنند در صورتی که در رسانه‌ها نشان می‌دهند رایگان کیسه‌های برنج کاملاً رسیدگی شه لطفاً به کجا باید شکایت کنیم این حق مردم.


سلام وقت بخیر. می‌خواستم اگر می‌توانید صدای ما رو به مسولین برسانید آخه ما چه گناهی کردیم که دو ماه پیش سهام عدالت خودمان رو از سر ناچاری فروختیم و گفتیم لااقل به زخمی از زندگی‌مان بزنیم، ولی الآن بعد از گذشت نزدیک به دو ماه فقط با مبالغ ناچیز آن هم چند روز یک‌بار که برامون واریز میشه باید چه کار کنیم؟ من این هفته فقط هجده هزار تومان واریزی داشتم و تا الآن با مبالغ کمتر از صد هزار تومان و حتی زیر پنجاه هزار تومان که برام ریختند هنوز کمتر از ده درصد از فروش سهامم واریز شده واقعاً تو این وضعیت بد اقتصادی با این مبالغ یک دانه مرغ هم نمیشه خرید تو رو به خدا یه فکری به حال و من افراد زیادی مثل من که سهاممان رو فروختیم تا کمی از مشکلاتمان کم بشه بکنید. ممنون از کانال خوبتان.


ساحل خوارى در ایزدشهــر

بررسى تخلفات و ابهامات طرح و پروژه‌ای در ایزدشهر به نام احداث خیابان ساحلى. طرحى هوشمندانه براى جابجایى حریم دریا و خروج هزاران کامیون ماسه از این سواحل.

 

سلام. متأسفانه بعد از گذشت ۷۲ساعت از زمان هدیه ۲۰۰گیگابایتی همراه اول به خبرنگاران هنوز هیچ‌گونه پیامکی ارسال نشده و به اپراتور هم که زنگ می‌زنیم می‌گویند که نگران نباشید و فعال میشه. لطفاً این موضوع رو پیگیری کنید که چرا برای خیلی از خبرنگاران پیامک فعال‌سازی ارسال نشده باوجود اینکه اسمشان داخل لیست معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد هست و سال گذشته هدیه رو دریافت کردن. تشکر

 

سلام: آیا سهمیه‌بندی بنزین بر اساس معیار خانوار واقعاً عدالت محور است. اولاً به نوعی با خرید ماشین توسط هر شخص؛ تأمین بنزین آن توسط دولت خدمات پس از فروش محسوب می‌شود. ثانیاً کسانی که خودرو می‌خرند کسانی اند که به اقتصاد خودروسازی‌ها رونق می‌بخشند و سود تو جیب آن‌ها می‌کنند. (مثل اینه که کسی در بانک سپرده بزاره بعد بانک سود پول آن شخص رو بین همه مردم قسمت کنه در حالی که شرایط برای همه برابره) ثالثا کسانی هستند که برحسب ضرورت ماشین می‌خرند در حالی که از بعضی داشته‌های زندگی‌شان صرف‌نظر می‌کنند.
رابعاً دولت در قالب طرح‌ها و برنامه‌های دیگری می‌تواند عدالت اجتماعی رو ارتقاء بده چرا آن را گره می‌زند به بنزین و بحث بیت‌المال. سهم بی ماشین‌ها رو از بیت‌المال نفت خام و درآمداش بده. خامسا دولت از قِبَلِ همین ماشین دار‌ها چه درآمد‌هایی که کسب نمی‌کند:بیمه ماشین‌ها؛ جریمه‌ها؛ عوارض و مالیات ها و...


بنده در تاریخ ۳۱فروردین اخراج شدم و برای بیمه بیکاری اقدام کردم.
پرونده من ۴ماه تکمیل شده در اداره کار شهرستان علی آبادکتول از استان گلستان و تأمین اجتماعی این شهرستان است؛ و هر بار مراجعه کردم گفتن افرادی که در تاریخ ۱ برج ۱۲ تا۳۱ اردیبهشت از کار اخراج شدن فعلاً باید منتظر باشند تا دولت تصمیم بگیره و نامه بزنه تا بتوانند حقوق بگیرند. حالا بنده و امثال بنده که احتیاج به پول داریم و بابت این بیمه بیکاری حتی جایی هم نمی‌توانیم بریم سرکار باید چیکار کنیم. من ازدواج کردم. ابروم درخطرِ و واقعاً احتیاج به جهاز دارم؛ و همین‌طور کلی قسط که به تعویق افتاده. پدرم از کار افتاده و مخارج من با خودم بوده همیشه. الآن تا کی باید بایستم تا این دولت محترم یک تصمیمی بگیره. این‌که نمیشه. الآن ۴ما۶ شده. صدامونم جایی نمی‌رسد.

 

سلام. لطفاً وضعیت سهامداران شرکت سیمان خرم‌آباد را بعد از ۱۵ سال بلاتکلیفی از مسئولان قوه قضاییه پیگیری نمایید. با تشکر

 

خواستم یه پیگیری کنید برای استخدامی آتش‌نشانی تهران. شهریار ما الآن یک ساله آزمون تئوری و آزمون عملی دادیم قبولم شدیم الآن اصلاً وضعیتمان معلوم نیست پرونده هامون رفته استانداری هسته گزینش هر موقع تماس می‌گیریم می‌گویند پیگیری می‌کنیم نگران نباشید ما الآن یک‌ساله بلاتکلیف ماندیم. ممنون میشم یک پیگیری کنید حالا یا آتش‌نشانی یا استانداری که تکلیفمان مشخص شود.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

نظر شما