شناسهٔ خبر: 41980933 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جهادگران سپاهی، همچنان در میدان نبرد با کرونا/ خانه به خانه با روستائیان محروم شمال غرب + تصاویر

وقتی خبر شیوع گسترده ویروس کرونا برای اولین بار بر روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت، بسیجیان شهرستان پلدشت دست به کار شدند و از همان روز اول به کمک کادر پزشکی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها شتافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، هنوز چند روزی از انتشار خبر شیوع ویروس کرونا در کشور نگذشته بود که ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت اعلام کرد آماده است تمام امکانات و نیرو‌های خود را به منظور کمک به شبکه بهداشت و درمان برای مقابله با این ویروس و جلوگیری از شیوع گسترده‌تر آن در سطح شهرستان بسیج کند.

حضور پرسنل و گروه های جهادی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت در کنار جوانان خودش شهرستان و کلیه ادارت دخیل در مقابله با این ویروس منحوس موجی از وحدت را در بین مردم به وجود آورد تا جایی که خود اهالی شهرستان با حضور در ورودی های شهرستان نسبت به توزیع ماسک، مواد ضدعفونی کننده در بین مردم و ضدعفونی خودروهای ورودی پرداختند.

این اقدامات خود جوش باعث شد آمار ابتلاء به ویروس کرونا در پلدشت نسبت به کل کشور آمار ناچیزی باشد.

اجرای طرح شهید رهنمون در پلدشت

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی گفت: همزمان با موج دوم ویروس منحوس کرونا در کشور و افزایش چشم گیر آمار مبتلایان به این بیماری ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت بار دیگر دست بکار شد و اینبار با اجرای طرح شهید رهنمون به یاری همشهریان و مردم روستاههای محروم شهرستان پرداخته است.

وی تصریح کرد: در این طرح تیم پزشکی و گروه های جهادی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با حضور در روستاهای دور افتاده و محروم شهرستان از قبیل قلعه جوق و دودای اقدام به ویزیت خانه به خانه و ضدعفونی منازل اهالی روستا کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: در این طرح 30 روستای محروم در طول 2 ماه، ویزیت و ضدعفونی می شود و 2هزار نفر از این خدمات بهره مند می شوند.

در حاشیه این طرح بسته های معیشتی در بین نیازمندان و  لوازم التحریر در بین دانش آموزان توزیع می شود.

 

انتهای پیام/ح

نظر شما