شناسهٔ خبر: 41980688 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

مربی ماشین‌سازی؛

بازی سختی برابر تراکتور داریم/ ماشین‌سازی در تعطیلات خوب تمرین نکرد

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با بیان اینکه تیمش فردا باید نتیجه بگیرد، گفت: تراکتور تیم باکیفیتی است و می‌دانم که فردا مصاف سختی خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، حمید عبداللهی عصر امروز جمعه قبل از دیدار تراکتور مقابل ماشین‌سازی در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر در نشست خبری گفت: بازی سختی برابر تراکتور داریم و دربی تبریز سخت است.

وی افزود: امیدوارم بازیکنان ماشین نکات گفته شده را فردا در میدان پیاده کنند. دو تیم تبریزی لیگ برتر کیفیت بالایی دارند.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با تأکید بر اینکه سه کاپیتان تیم ملی در تیم تراکتور حضور دارند، عنوان داشت: آنها از سطح توانایی بالایی برخوردار هستند و این کار ما را سخت می‌کند.

عبداللهی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش نیز گفت: شاهین توکلی را به دلیل محرومیت و شاهین ثاقبی را به دلیل مصدومیت نداریم. چند مصدوم دیگر نیز داریم که تلاش می‌کنیم به بازی برسانیم.

وی در ادامه به دلایل گل خوردن تیمش در دقایق پایانی اشاره داشت و ابراز کرد: ماشین‌سازی در دوران شیوع ویروس کرونا خوب تمرین نکرد و این به میزان آمادگی بازیکنان لطمه زد و باعث می‌شود تیم در دقایق پایانی گل دریافت کند.

مربی ماشین‌سازی درمورد مشکلات خط حمله تیمش نیز با بیان اینکه گل زدن تابع توانایی بازیکنان و نبوغ مهاجمان است، افزود: ارائه بازی زیبا و ایجاد موقعیت گل بر عهده مربیان است. برای اینکه شما یک گلزن بسازید و یا سطح آن ارتقا دهید نیاز به زمان دارید.

انتهای پیام/

نظر شما