شناسهٔ خبر: 41980671 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

دیدار دیاباته با مدیرعامل استقلال

سعادتمند: به قراردادی که با دیاباته داریم پایبندیم

صاحب‌خبر -


در روزهای گذشته انتشار قرارداد شیخ دیاباته موجب شد تا روز پنجشنبه مهاجم تیم فوتبال استقلال در محل این باشگاه حضور یابد و در جلسه‌ای با احمد سعادتمند مدیرعامل آبی‌پوشان پایتخت شرکت کند. در این جلسه دیاباته از انتشار قراردادش در یکی از رسانه‌ها ابراز ناراحتی و نکاتی را در این خصوص بیان کرد و در ادامه مدیرعامل استقلال با صحبت‌هایش باعث آرامش این مهاجم آبی‌ها
شد.
در پایان این جلسه دیاباته گفت که با تمام توان در خدمت باشگاه استقلال است و تمام تلاشش را می‌کند تا استقلال در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی موفق باشد و تلاش می‌کند آمادگی خوبی برای دربی به ‌دست بیاورد و دل هواداران را در آن بازی شاد کند.
در این جلسه صحبت‌های مقدماتی و خوبی هم میان احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال با دیاباته جهت ادامه حضور این بازیکن برای فصل آینده در جمع آبی‌پوشان پایتخت هم انجام شد. همچنین سعادتمند روز پنجشنبه در یک گفت‌و‌گوی تلویزیونی و در خصوص انتشار قرارداد دیاباته گفت: «انتشار قراردادهای ورزشکاران و کادرفنی از لحاظ اخلاقی، حقوقی و عرفی جایز نیست.  روز پنجشنبه به‌صورت رسمی و با صدور یک بیانیه به این اتفاق واکنش نشان دادیم و از طریق پلیس فتا این موضوع را پیگیری می‌کنیم. در آستانه چند بازی حساس و مهم در 3 جام هستیم. این اتفاقات هدفمند و با دیدگاه منفی صورت
 می‌گیرد.»
او در مورد رقم قرارداد دیاباته بیان داشت: «دیاباته الآن آقای گل لیگ ایران است و کیفیت فنی بالایی دارد و یک بازیکن تمام عیار است که فرد خاصی برای استقلال محسوب می‌شود.
قرارداد او دو ساله است و در ابتدای فصل قرارداد مناسبی با او بسته شده است. نمی‌شود به‌دلیل افزایش نرخ ارز، به این قرارداد ایراد گرفت.»
مدیرعامل استقلال در مورد حفظ دیاباته با توجه به نرخ ارز افزود: «ما به قراردادی که با دیاباته داریم، پایبندیم و دو طرف نسبت به تعهداتمان پایبندیم و دیاباته قطعاً فصل بعد نیز در استقلال خواهد ماند و 100 درصد برای سال آتی از وجود او استفاده خواهیم کرد.» این در حالی است که پس از انتشار قرارداد دیاباته صحبت‌هایی در خصوص انتشار این قرارداد توسط یکی از کارمندان سازمان لیگ مطرح شد که سازمان لیگ با انتشار بیانیه‌ای به این موضوع واکنش نشان داد.
سازمان لیگ فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای نوشت: «برخی از رسانه‌ها با انتشار گزارش‌هایی مدعی شدند که کارمند بخش نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران قراردادهای خارجی باشگاه استقلال را به یکی از مدیران این باشگاه تحویل داده است. سازمان لیگ فوتبال ایران این حق را برای خود قائل است که از طریق مراجع قضایی این اتهام به کارمند خود را پیگیری کند.»



نظر شما