شناسهٔ خبر: 41970491 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:

پیروزی هر شخصی در انتخابات آمریکا، تغییری در سیاست‌های ایالات متحده ایجاد نخواهد کرد

عضو هئیت رئیسه مجلس گفت: هرکسی در انتخابات آمریکا پیروز شود هیچ تفاوت مبنایی در سیاست‌های استکباری و سلطه‌گری آن ایجاد نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

محمد حسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اظهارات اخیر دونالد ترامپ درباره توافق با کشورمان اشاره کرد و گفت: ترامپ از دو سال گذشته تا به الان بحث مذاکره را به شکلی مداوم مطرح می‌کنند، اما مذاکره با آمریکا برای ما فایده‌ای ندارد؛ چرا که اینها به تعهدات قانونی مورد تاییدشان در برجام هم پایبند نبودند.

وی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران چرا باید با کسی که به هیچ ضابطه و مبنایی پایبند نبوده و نخواهد بود مذاکره‌ای داشته باشد؛ البته تجربه هم نشان داده که مذاکره با آمریکا برایمان فایده‌ای نخواهد داشت.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذر شهر تاکید کرد: معتقدم که نیازی نیست ما وارد همچون مقوله‌ای شویم، زیرا این مباحث برای ترامپ بیشتر مصرف انتخاباتی دارد.

سخنگوی هئیت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه پیروزی هر شخصی در انتخابات آمریکا هیچ تغییری در سیاست‌های خصمانه آنها علیه کشورمان نخواهد داشت، اظهار کرد: واقعیت این است که بین ترامپ و جوبایدن هیچ تفاوت مبنایی وجود ندارد و کسانی که به این مسئله بدبینانه نگاه می‌کنند حق دارند که بدبین باشند چونکه ما در رویه دمکرات‌ها و جمهوری‌خواهان هیچ تفاوتی  احساس نخواهیم کرد و فقط شکل و ظاهر کار تغییر خواهد کرد./

پایان پیام

نظر شما